Billig Strøm | Forbrukslån | Bredbåndsleverandører | Branntetting | Forsikringer Sammenligning | Husalarm | Kredittkort Reise | Beste Mobilabonnement 2018
Sissos impukkabanneri

Foorumin ikäjakauma

Metsästys Keskustelut Sekalaista juttua Foorumin ikäjakauma

Tämä aihe sisältää 44 vastaukset, 30 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  SharpShooter 4 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 45)
  • Julkaisija

nuorimetsästäjä
    Osallistuja

Syyskuussa tulee 12

#4548 Vastaus

alottelija
    Osallistuja

88w.

#4549 Vastaus

Qkkeli
    Osallistuja

88w.

Taitaapi olla haaveita vain..  😉

#4547 Vastaus

alottelija
    Osallistuja

Haaveet haaveena, mutta juttu on tosi.

#4550 Vastaus

villethx
    Osallistuja

Tarpeeksi vuosia takana 🙂 Alkaa noita lapsen lapsiaki löytymään pari 🙂 Elikkä 43v. 31vuotta metsästystäki takana, eli alkaa löytyä tietoa 🙂

#4551 Vastaus

Toimitus
    Osallistuja

Minä olen 29 vuotias ja kolmekymppiset alkavat uhkaavasti lähestyä. Fiilis on kuitenkin sama kuin mopoiässä!Villethx: Vaikea kuvitella että olen 14 vuoden kuluttua sellaisessa iässä jolloin nopeimmilla on jo lapsenlapsiakin! ;D

#4552 Vastaus

villethx
    Osallistuja

Minä olen 29 vuotias ja kolmekymppiset alkavat uhkaavasti lähestyä. Fiilis on kuitenkin sama kuin mopoiässä!Villethx: Vaikea kuvitella että olen 14 vuoden kuluttua sellaisessa iässä jolloin nopeimmilla on jo lapsenlapsiakin! ;D

Siltä se välillä tuntuu 🙂 Kyllä se viellä sullekkin tapahtuu luulisin.

#4553 Vastaus

Sambou
    Osallistuja

Ohhoh, vuodet vierii ja väki vanhenee, 2009 vuonna tänne rekisteröidyin, ja siitäkin on jo 3 vuotta aikaa, 19 vuotta on ikää itselleni kertynyt, mielestäni aivan liikaa jo nyt, olisi mahtavaa olla vielä täysi lapsi 🙁

#4554 Vastaus

villethx
    Osallistuja

Siitäse 🙂 Hommaat eukon ja perustat perheen. Se on parasta metsästyksen jälkeen 🙂

#4555 Vastaus

Sambou
    Osallistuja

Emäntä on hommattu, mutta lapset voivat jäädä haaveeksi, en ole kovin lapsirakas ihminen  😛

#4556 Vastaus

Cheyenne
    Osallistuja

Juuri tarkistin tuosta edelliseltä sivulta, että en ole yhtään vanhentunut. Syntymäaika on pysynyt edelleen samana 🙂

#4557 Vastaus

villethx
    Osallistuja

Chey liikkuu samoissa ikävuosissa kun itse 🙂 Olen vain 67 loppuvuodesta syntynyt 🙂

#4558 Vastaus

valtsu
    Osallistuja

13v

#4559 Vastaus

gdfewdsd
    Osallistuja

20

#4560 Vastaus

SharpShooter
    Osallistuja

Lokakuussa tulee 14v täyteen.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 45)
Vastaa aiheeseen: Foorumin ikäjakauma

Voit käyttää BBkoodia formaattia viestin muokkaukseen
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Tietosi: