Billig Strømleverandør | Hva er Forbrukslån | Puhelinliittymä | Skisser | Billigste Forsikringsselskap 2018 | Tyverialarm | Beste Kredittkort med Rabatter | Boliglån Rente
Sissos impukkabanneri

hyvä patruuna sorsastukseen

Metsästys Keskustelut Aseet, ampuminen ja varusteet hyvä patruuna sorsastukseen

Tämä aihe sisältää 24 vastaukset, 17 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Hapa 1 vuosi, 4 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 16 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Julkaisija

henq
    Osallistuja

#10431 Vastaus

wersa
    Osallistuja

Osta sinkkiä?

#10432 Vastaus

wersa
    Osallistuja

Ei hajuja ku ei oo tullu viellä panoskaupoilla käytyä.

#10433 Vastaus

The_Sam
    Osallistuja

Onkos porukka alkanut jos testaamaan tälle kaudelle uusia korvaavia vai mennäänkö vanhoilla hyväksi todetuilla  8)

#10434 Vastaus

npp
    Osallistuja

.

#10435 Vastaus

rähmis
    Osallistuja

Kokeilin minäkin muutamia paukkuja uskollisella Baikalillani. Sellier Bellotin Steel Magnum 12/76 3,81mm antoi ihan susikuvion. En raaski mitään elävää edes yrittää ampua ko. patruunalla. Miragen Soft Steel 3,25mm tuntui pelaavan sylinterisuppeassa ja Sellier Bellotin normi 70mm patruuna 3,3mm hauleilla parannetussa sylinterissä, nämähan vastaa lyijyn ½ suppeaa ja kolmevarttista. Näillä ylihuomenna yritetään. Katotaan miten käy. Ei passaa roiskia ylimatkoille.Jotenkin muuten tuntuu, etten ainakaan itse ole löytänyt noista magnumeista tai mini-magnumeista oikein käypäisiä kuvioita lyijylläkään... Monen valmistajan raskaammat lataukset eivät ole toimineet yhtä hyvin kuin normaalit 36g lataukset. Ja käytän siis valmistajien omia suppareita, jotka ovat normaalimittaiset (Baikal ja vähän vanhemman mallin Beretta, joka ei ole teräskelpoinen).

#10436 Vastaus

uraanipa
    Osallistuja

jos ei sinkillä tipu niin on tukin takana vika.. 8) veikkaan että alotus päivänä sorsatki lentää monessa paikkaa taas panssarit päällä..

#10437 Vastaus

wersa
    Osallistuja

Hubertuksen sinkki panos toimii minulla melkeinpä paremmin ku mikkää muu panos ja jokkainen mitä oon ampunu ja oon osunu on tullu myös alas.

#10438 Vastaus

villethx
    Osallistuja

Remmarin Nitro Steel on hyvä! Agressiivinen kuti, en suosittele vanhemmalla aseella ampumaan.

#22813 Vastaus

Hapa

Lambron haulikon patruunat ovat olleet kyllä itesellä erittäin toimivia sorsalla.

Esillä 10 viestiä, 16 - 25 (kaikkiaan 25)
Vastaa aiheeseen: hyvä patruuna sorsastukseen

Voit käyttää BBkoodia formaattia viestin muokkaukseen
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Tietosi: