Strøm | Forbrukslån | Näyttö | Eiendomsmegler | Billig Forsikring | Boligalarm Test | Kredittkort | Billigste Mobilabonnement
Sissos impukkabanneri

Metsästyspäiväkirja

Metsästys Keskustelut Kaikkea metsästyksestä Metsästyspäiväkirja

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 8 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  valtsu 9 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

Heittelijä
    Osallistuja

Eli pidättekö te metsästyspäiväkirjaa, jonkinlaista jonne listaatte saalinne ja kirjoitatte erätarinoita.Itse pidän sitä sellasta jonka sain kun metsästyskortin suoritin siihen merkitten kaikki saaliit mitä tuleekaan.Oma päiväkirja on vielä vähän tyhjä mutta kyllähän se siitä ajanmyötä tulee täyttymäänKertokaa onko teillä kuinka täynnä ja kuinka monta vuotta on tullu kirjoteltua. Itte en oo vasta kun 3vuotta sitä pitäny.Mukavaa puuhaahan sitä on varmaan sitten vanhempana lueskella että mistä ja millon mitäkin on tullu saatua 😀

#3819 Vastaus

apina
    Osallistuja

minulla on sellanen.siinä on saaliit ja joitain tarinoitakin on tullu raapustettua

#3820 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

ei semmoista ole mutta kyllä semmosen vois tehä 😀 aikusena voi lukea mitä taaperona on raapustanu

#3821 Vastaus

juhnuu
    Osallistuja

Oon ootellu, että joku tekis sellasen nettiversion metsästäjän/kalastajan päiväkirja..

#3822 Vastaus

Aakyhoo
    Osallistuja

On minulla metsästyspäiväkirja. Tavallinen vihko jossa on päivä määrä, vähän paikkaa mainuttu ja tietenki saalis.Merkkaan myös nekin reissut vaikka en saa mitään ;DJoskus on ollut vähän tarinoita parin sivun mittaisia juttuja. Kalstus kirjaa pidin kans mutta se unehtu ajanmyöte 8)

#3823 Vastaus

Mind_Flayer
    Osallistuja

Löytyypi sellainen ja jotain aina kirjottelen jahtipäivän jälkeen. Lähinnä milloin ja missä käytiin, mitkä olosuhteet, ketä mukana jahdissa, käytetyt koirat ja tietenkin saatu saalis.

#3824 Vastaus

pahakala
    Osallistuja

Joskus käyny mielessä vaan empää oo tehtyä saana

#23760 Vastaus

valtsu

Vaikka kyseessä onkin vanha lanka niin tiedoksi uusille metsästäjille. Kun haette lupaa teidän pyssylle myönnetään se nykyään oliko se kolmeksi vuodeksi ainoastaan. Joudutte sen jälkeen hakemaan lupaa uudestaan niin siihen auttaa metsästyspäiväkirja, sillä voit vähän näyttää että olet metsästänyt jotain, tämän väliaikaisen luvan aikana. Muistakaa myös kirjata kaikki saaliit Oma Riista palveluun tai oma.riista.fi.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Metsästyspäiväkirja

Voit käyttää BBkoodia formaattia viestin muokkaukseen
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Tietosi: