Billigste Strømleverandør | Søke Forbrukslån | Billig Transportfirma | Pystyhiiri | Forsikringsselskaper | Innbruddsalarm | Billig Kredittkort | Beste Advokat
Sissos impukkabanneri

Pienpetosaaliit

Metsästys Keskustelut Petojen metsästys Pienpetosaaliit

Tämä aihe sisältää 60 vastaukset, 22 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Ruby 4 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 61)
  • Julkaisija

admin
    Ylläpitäjä

Onkos tälle syksylle vielä mennyt kettuja/supeja/minkkejä loukkuihin? Itse olen pitänyt viikon kahta minkki- ja yhtä kettuloukkua pyynnissä ilman saalista, hiukan yllättävää sinänsä.. Paikanvaihdot edessä ainakin minkkiloukuilla.

#5801 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

Ei ole paikanvaihtokaan tuonut minkkejä loukkuun, joka sinällään on loistava asia. En tiedä pitäisikö kokeilla jotain muuta syöttiä kuin kalaa, oravanraato tuli ajellessa vastaan, mutta en kehdannut vielä ainakaan ottaa.

#5802 Vastaus

Mind_Flayer
    Osallistuja

Kaikkea kannattaa kokeilla. Tuore kala(esim. särki) pitäisi olla minkille parasta evästä. Kettu/Supiloukkuun kuulemma kannattaa laittaa nyljetty supikoiran takaneljännes syötiksi tai peräti koko raato. En ole varma syötin toimivuudesta, mutta kehuja olen jonkin verran kuullut.

#5803 Vastaus

Janska
    Osallistuja

olen saanut tänä vuonna 6 supia ja 1 minkin. kyl niit menee ku on syötit kunnos ja paikka mis niit liikkuu. iteltä karkas supiloukusta minkki ku oli jotenki saanut takaluukun auki  :-. toisen kerran karkas keinulautaloukust ku minkki olii saanut lukollisen yläluukun auki.

#5804 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

Pitäisi taas viedä loukut pyyntiin, kun olen kalojen ruotoja ja päitä säästellyt ruuanlaiton yhtedessä. Pitää vaan suunnitella uudet paikat, kun edellisissä ei lähes kolmen viikon pyytämisen jälkeen tullut karvaakaan. Hyvä juttuhan se toisaalta on, ettei mitään tullut..  😉

#5805 Vastaus

Timpe
    Osallistuja

Ja taas on Pirkanmaan paikallinen ”traktori” näyttänyt kyntensä pienpetojen kaatamisessa, minkin pirulainen aivan vältämättä halusi juosta renkaan alle, vaikka kaikkeni annoin jotta ei alle olisi jäänyt 😉 (Jarrua painoin, ainakin niin että valo syttyi 😉 )

#5806 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

Siellähän niitä taitaa paljon olla, jos kerran auton allekkin jäävät.. Tänään vien loukut taas pyyntiin uusiin paikkoihin.

#5807 Vastaus

JR#15
    Osallistuja

Pienpeto jahti avattu, saaliina nuori supi koiran haukkuun. Mukavia sivutuotteita hirvikoiria kuntouttaessa syksyn jahtia varten.

#5808 Vastaus

Timpe
    Osallistuja

Siellähän niitä taitaa paljon olla, jos kerran auton allekkin jäävät.. Tänään vien loukut taas pyyntiin uusiin paikkoihin.

Enpä tiedä kuinka paljon niitä täällä on, ensimmäinen kerta oli, kun minkin tiellä näin. No onpahan kuitenkin yksi kipale vähemmän kuljeskelemassa ja tuhoamassa lintujen pesiä 🙂

Ja taas on Pirkanmaan paikallinen "traktori" näyttänyt kyntensä pienpetojen kaatamisessa, minkin pirulainen aivan vältämättä halusi juosta renkaan alle, vaikka kaikkeni annoin jotta ei alle olisi jäänyt 😉 (Jarrua painoin, ainakin niin että valo syttyi 😉 )

Kyllä Timpe sun volvon renkaiden jarrutusääni kuului tänne forssaan asti! Tarvittaessa tulen todistamaan. 🙂

Kyllä kyllä, abs:ät siinä lukkoon napsahti, sen verran rajusti joutuin jarruttamaan 😉

#5809 Vastaus

Jake95
    Osallistuja

Timpe. pyydätkö itse minkkejä? jos siel on niitä ni iha mukavaa ois et pyytäisit niit pois  ;). miul on 4 minkkiloukkuu pyynnis ja 2 supiloukkuu. luulen et huomen on taas 1 minkki ku vein häkin niitte polulle mikä oli ilmestyny vähä aikaa sitte.

#5810 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

Nyt täytyy sanoa, että syöttiahvenelle kävi todella mielenkiintoiset, kun molemmat oli kuivuneet korpuiksi parin yön aikana.. Särki ei ole moista tehnyt, mutta niitä ei just nyt ole saatavilla.. Vois melkein kokeilla raudun palasia..  ;D

#5811 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

No mie olen silloin tällöin käyttäny pakastesärkiä, mutta kyllä tuore on aina tuore.. Ahven on ehkä huonoimpia syöttejä kalojen saralta, mutta hätätapauksessa nekin käy..

#5812 Vastaus

Janska
    Osallistuja

olen laittanut kaikkea mitä katiskalla ja ongella on tullut ja supeja menee noin 10 päivän välein mutta minkkejä on tullut vain 1. kävin illalla häkistä ampumassa minkin ja sen kaveri ui rantavedessä mutta sen näki vain lampun kanssa koska oli pimeää. olisi ollut haulikko niin olisin ampunut senkin  ;D

#5813 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

No niin, vein lauantaina loukut jälleen mökille erään järven rannalle ja tänään aamulla isä soitti, että toiseen loukkuun oli mennyt minkki ja oli kussut koko loukun suhtkoht ”tuoksuvaksi”..  😉

#5814 Vastaus

admin
    Ylläpitäjä

Ja loukut on jälleen vaihtaneet paikkaa, tällä kertaa ovat sellaisilla paikoilla, missä todellakin uskon tulosta tulevan jos niitä minkkjä on ylipäätänsä koko seudulla..

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 61)
Vastaa aiheeseen: Pienpetosaaliit

Voit käyttää BBkoodia formaattia viestin muokkaukseen
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Tietosi: