Jump to content
markkutapani

Mitä kivääreitä sinulla on ??

Recommended Posts

Tällä hetkellä kaapista löytyy: Pystykorva 7,62x53 R ja toisena tuplaluodikko 45-70 mallia E.Mäkinen. Lisäilkääs jos kehtaatte miksi teillä on juuri tuollaiset kiväärit? Tuo sotilaskivääri oli vähä sellanen nostagia ostos ja ku halvalla sain :), tosin on tarkkapeli ja käytän sitä lintumetällä ja joskus hirvijahdissa. 45-70 tuli hommattu ku oma koira haukku ensimmäisen kerran hirvee, pitäähän koiramiehellä olla koiramiehen torrakko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

"Pystykorvan" lukkoon tehty .222 mag. :F

Ase on isännän, mutta kun ei enää juurikaan metsästä niin on minulla rinnakkaisluvilla. Aseeseen on teetetty erikois ns "kilpatukki" joka on oikein mukavan tuntuinen ja on tosi tarkka ase :) Tarkoitusta en oikein tiedä alunperin ...Tämän kaliiperin luoti on vaan turhan vinkeä ja räjäyttää teeren, että lintukivääriksi ei oikein sovi :- Itse käytän kettua, supia ja kaurista kytättäes. Myös rusakkoo ja mettoota päin on tullu pamauteltua. Olen heittänyt vielä camokääreen päälle, että kunnon kyttäyskivääri tämä nykyään taitaapi olla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hirvenkaatoon Marlinki 45-70,hyvä peli muuten.Jos aiot hankkia ison väljän,niin käy matti kaupin sivuilla(690e)suomen halvin.Iso pyssy potkii,vaan hirvikin saa laakin.Hornadylla on uusia Lever-evolution muovikärkipateja,ei paljon potki,tekee kovaa tuhoa hirven sisäkaluissa,suosittelen.Ljungmann 8*57 ,entinen ruotsin armeijan kalu vm-45 ,piippu meni jotenkin pilalle,tuli ammuttua  jotakin roinaa piipussa ja väljä tuli.Tikka m-67(haulikkorihla)222 rem sportattu lyhyt,erittäin tarkka luotipiippuSks 7,62*39 "rynkky"puolimoottori,toimintavarma panostentuhooja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...