Jump to content
predator

Onko metsastys.comin taru loppu?

Recommended Posts

Itse käyn lähes päivittäin katsomassa onko uutta viestiä tullut.Ja kirjoittelen aina silloin, kun on jokin aihe mihin minun "kannattaa" kirjoittaa.Tämä on sen verran uusi sivusto, että asian kyllä ymmärtää.Eiköhän se keskustelu vielä muutu aktiivisemmaksikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä pitemmälle metsästyskausi menee, sitä enemmän kirjoittajia ja keskustelua. Talvella ja keväällä sitten vähän hiljaisempaa. Pitää itsellänikin muistaa kirjoitella aina jotain tänne. ;)

samaa mieltä aamuruskonpojan kanssa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No minäkin pyrin lähes aina kun nettiä käytän (no melkein jokapäivä) täälläkin käymään, ja kommenttia kirjoitan jos tuntuu että jotain minulla olisi sanottavaa...Väkisin en viitsi koittaa juttua keksiä, sillä tässä saman istunnon aikana on noi 5-7 muuta harrasteisiini liittyvää sivustoa jotka koitan läpi selata facebookin lisäksi... Ja siinä sivussa Tyttäreni kanssa messengerin kautta kuulumisia vaihtaa tuonne toiseen päähän suomea.....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näyttää päivä päivältä vaan paremmalta eikun sanaa liikenteeseen kavereille ja tutuille. Samalla itse vain kirjottamaan kuumista ja jännittävistä jahtitilanteista. Vielä kun tuo hirvijahti alkaa niin jahtikausi alkaa olla kuumimmillaan omaltakin osalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä foorumilla on nyt pitkästä aikaa sellainen hyvä vaihe päällä. Uusia viestejäkin tulee päivittäin useita ja aina on jotain uutta luettavana, sekä mahdollisesti myös jotain kommentoitavaa. Että hyvältä näyttää! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Joo ei täällä käy oikeestaan kukaan kirjottamassa. Ite käyn kyllä joka päivä kattomassa että onko uutta tekstiä.. Sääli koska tämä foorumi on asiallisempi kun monet muut. :'(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Suurin osa väestä käy lintumetällä ja nyt ku kanalintu loppu ja sorsastus alko hiipuu, poislukien etelä-suomi niin eipä täälä juttua riitä. On nuo jänismiehet ja pienpetopyytäjät sen verran pienempi porukka ku lintumiehet ettei sieltäkää päi tuu pahemmin juttua. Ens syksynä taas sitten uudet säpinät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Olisi kyllä hyvä jos täälläkin alkais käydä enemmän metsästäjiä. Itse käyn täällä lähes joka päivä tarkistamassa onko uusia viestejä ja kirjoittelen jos on jotain mihin tarvitsen apua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...