Jump to content
mik00-

Baikal

Recommended Posts

Eli tänne voi laittaa kysymyksiä ja mielipiteitä kyseisestä merkistä, ei mitään tyyliin"joo se on yks p*****ska venäläinen lankun pätkä jolla ei tee mitään"Itte mp 133 pumppua olisin aatellut sitten kun tulee ikää. Mitä mieltä olette aseesta miten pelaa roiskiiko 89 pesällä jos ampuu 70,syöttääkö hyvin kaikkia paukkuja ja onko vikoja.Keskustelua pystyyn vaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan hyviä perushaulikoita nuo baikkalit on, itselläni kokemuksia kahdestaeri mallista, eli yksipiippuisesta IJ-18M haulikosta, joka on meillä ollut niin kauan kuin muistan, eli yli 20v, ja vielä hyvin käy ja kukkuu. Oikein mukava ja kevyt peli kuljetella jänismetällä :)Toinen baikkali meillä oli IJ-27, tämä haulikko kesti n.5 vuotta, kunnes piippuun tuli pullistuma, ja siitä luovuttiin sen takia, mutta sen ajan mitä se käytössä oli, niin hienosti sekin toimi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jos oot vähän heiveröisempi niinku minäki, en halua pelotella mutta kokemuksella voin sanoa että 1 piippunen potkii aivan H*lv*tisti. ainakin minulla :D   

Kuinka heiveröine sä oot ku ei mulla yks piippunen ij-18 potkassu paljua mitää? (oon 172,5cm pitkä ja massaa sen 51kg)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itte ostin viime syksynä uuen mp-27 12/76(eli ij-27).. pirun hyvä työkalu  ;D.. ainut vika oli että kuukaus sitten alko perä letajamaa eikä sitä saanu kiristettyä.. ei muuta kun takuuhuoltoon ja nii tuli laikasta ku uus.. pirun hyvä.. muttei tietenkään kaikkien mieleen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite ostin baikal mp-153 haulikon synteettisellä tukilla. En oo vielä kyllä kokeillu sitä, mutta hyvin se poskelle nousee. Olen vain semmosta negatiivistä juttua kuullu, jotta se ei jaksaisi nostaa kiekkopanosta piippuun makasiinistä, jotta pitääkö tämä paikaansa, jos jollakulla on kokemusta tästä aseesta niin voisiko kertoa tuosta jutusta lisää?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

moro. ite ostin 153 pari kuukautta sitten, ja omani ei ainakaan ammu kiekkopatruunoita. Joudun itse vetämään jokaisen hylsyn ulos käsin tapahtuu siis vain 24gr pateilla. Jotkut puhuvat että piipusta säätää painetta lisää mut en kehtaa paljoo sitä sääjellä, mut varmaan sillä sen sais pelamaan. Ite aattelin vaa paukutella ja ootella ni kyl se siitä rupee niimut varmaan sillä sen sais pelamaan. Ite aattelin vaa paukutella ja ootella ni kyl se siitä rupee niitä tä heittelemää joskus  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite ostin baikal mp-153 haulikon synteettisellä tukilla. En oo vielä kyllä kokeillu sitä, mutta hyvin se poskelle nousee. Olen vain semmosta negatiivistä juttua kuullu, jotta se ei jaksaisi nostaa kiekkopanosta piippuun makasiinistä, jotta pitääkö tämä paikaansa, jos jollakulla on kokemusta tästä aseesta niin voisiko kertoa tuosta jutusta lisää?

Kaverilta löytyy moinen peli ja toimii myös kiekkopaukuilla, pitää vaan ampua ensin "löysäksi" eli muutama sata paukkua niin turhat metallit "hioutuu" pois. Joskus nuo venäjän pojan vekottimet on tehty hieman karskisti ja viimeistely ei ole tarkkaa jolloin käynti on vähän jäykkää aluksi. Mutta loistavia käyttö aseitahan nuo on.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...