Jump to content
Morripoika

Minkä haulikon omistatte?

Recommended Posts

Niin elikkä otsikko on aika selvä varmaankin. Kertokaas tänne omista haulikoistanne kaikkea tietoa. Kuviakin saa laittaa.Elikkäs kertokaas vaikka näitä.-Ikä-Valmistaja-1piippuinen/2piippuinen/pumppu/puoliautomaatti-Kaliiperi-Ejektorit-Supistajat-Ja muuta mainintaa aseestanne(onko toiminut hyvin, onko mitään vikoja) ja mitä ikinä mieleen tuleekaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- n.6-9v- Tikka 512s- 2 piippuinen- 12/76- On ejektorit, pari kertaa naamalle tullu hylsyt ku on ollu muissa maailmoissa  ;D- Ylemmässä 3/4suppea ja alemmassa puolisuppea- Ase on toiminut todella hyvin sen aikaa mitä mulla on ollut.Toinen haulikko- n.10-12v- Benelli Super Black Eagle- Puoliautomaatti- 12/89- Puolisuppea supitus- Tämäkin ase on toiminut todella hyvin, eniten käytän tätä kyyhkyjahdissa kun siellä ammutaan enemmän kuin kanalintujahdissa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos harrin remari hyvin pelannut? Kyllä minun tietojeni mukaan on sama versio kuin poliiseilla ja armeijassa. Tosin niillä 89 pesällä?-Ikä alle vuosi-Remington 870 express super magnum-pumppu-12/89- ½suppeaJoku varmaan miettii miten 89:ssä toimiii 70 panokset ja hyvinhän nuo on ulos tullut. Joskus on joku härö tullut, että ei ole ulos tullut. Tai no oli alkuun, ei sen jälkeen ole tullut. Liekkö sitten vain liian hidas pumppausliike ollut. Tätäkin tuli vain kun ylös päin ampui. Ja syöttövirheitten määrä menee alle 5.Moitteettomasti muuten toiminut. Tähän mennessä ainakin ollut hintansa veroinen peli.-Arska_1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin 10v. Ostin käytettynä niin ei varmaa tietoaWinchester 1300 rangerPumppuPuutukki Valokuitutähtäin12/76Vaihtosupistajat 3kpl.  parannettusylinteri, puoli ja täys suppee.+ Toiminut hyvin ei esim patruunan syötössä mitään ongelmia. - Supistajan avain surkea koukku.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- 4 vuotta- Baikal IJ-27e-päällekkäispiippuinen-12/76-Kyllähän tuo näyttää hylsyn heittävän-Vaihdettavat supistajat-Erittäin toimiva ase ainakin omassa käytössä. Ehkei rataaseena paras, mutta kyllähän tuolla nuo kiekotkin putoaa. Sanovat ettei hyvää ja halpaa olekaan, mutta mielestäni Baikali on osoittenut tämän vääräksi :D Enemmän tuntuu vikoja olevan sedän Remingtonissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en ole testannu mutta eikös se ole totta että minulla 12. cal 1 piippunen lentäis kädestä jos ampuisin.  12. cal 36gr  16.cal 28gr    ja se 28gr on sopivan tuju paukku minulle    ( rc-16)

Ei se ei lennä sun kädestä. Itellä on "oma" 12cal. 1piippunen baikal. Olen ampunut sillä noita 36gr paukkuja noin 3vuotta. eli jo 11vuotiaana ja mitään ei tapahdu kun jaksaa pitää vain kiinni. Ja minäkin olen aika pienikokoinen kaveriEdit: Niin ja kokeilemallahan siitä selviää!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...