Jump to content
admin1542824358

Kokemuksia metsästysaiheisista verkkokaupoista

Recommended Posts

Otsikko on ehkä pitkä, mutta kertoo kaiken. Omia kokemuksia ei ole kuin parista paikasta, niistä seuraavasti.Eräkontti: Tilasin viime syksynä pari kappaletta minkkiloukkuja. Toimitusaika oli yllättävän pitkä, lähes kaksi viikkoa eikä tiedustelusähköposteihin vastattu kertaakaan. On kuitenkin varmasti luotettava paikka tilata.Erätukku: Täältä en varsinaisia metsästystuotteita ole tilannut, mutta kun rinkan olen tuolta joku vuosi taaksepäin tilannut. Toimitus oli silloin nopea, parissa päivässä tuli kaikkine oheiskrääsineen mitä tarjouksessa oli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joitakin nettikauppoja oon käyttänyt.Eränetti: Täältä tilasin Safari Scout guard riistakameran. Kamera tuli ajallaan eli muutaman päivän päästä. Kun oli ongelmia muistikortin kanssa lähetin postia. Seuraavana päivänä jo vastattiin ja homma saatiin kuntoon. Muuta en ole vielä täältä tilannut, mutta hyvältä vaikutti.Riistamaa: Täältä muutaman kerran tilannut. Mm. Baikalin ilmakon ja Bibodin lintukivääriin. Tilaukset tulivat ajallaan. Myös hyvä verkkokauppa.Houkutuspillit.net: tilasin kyseisestä paikasta sorsapillejä ja varispillin. Täälläkin palvelu toimi.Savenmaa: Täälläkin myydään metsästystarvikkeita ja laatu ei ole kummosta. Tilasin 5 kappaletta sorsankuvia kun sai 10eurolla. Minulla tuli siististi muovisäkissä,mutta kaverilla oli survottu pahvilaatikkoon ja teipillä kiinni ympäriltä että pysyy kasassa. Sorsankuvista hilseili maalia pois. Nykyään urossorsat on lähes mustia ja naarassorsat on vielä suhkoht oikean värisiä. Tämmöstä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erätukusta tilasin pari vuotta sitten sarkapuvun ja viikon sisällä tuli.Mutta en tiedä onko koot aivan kohdillaan, se puku jonka tilasin olin silloin 160 pitkä ja niillä mitoilla tilasin ja nykyisin olen n. 175cm ja puku on vasta nyt sopiva tosin hieman väljä vieläkin...Mutta muuten hyvä kauppa, laaja valikoima kaikkea metsästykseen tarvittavaa eikä hinnatkaan aivan järjettömiä ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...