Jump to content
Sampovaari

Mitä hankintoja tulevalle metsästyskaudelle?

Recommended Posts

Mitä hankintoja tulevalle metsästyskaudelle? eli tänne voi laittaa tulevia hankintoja/investointeja.  - itse aion ostaa hirvikiväärin ja siihen tarvittavat vermeet kiikari , laukku ,hihna yms... .   - Panoksia tietysti kivääriin ja haulikkoon   - ehkäpä hanhipillin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyyhkyn kuvia oli ainakin hong kongissa sekä tarjoustalossa jossain vaiheessa tarjouksella 10-15e/3kpl. Joka on kyllä erittäin halpa kun vertaa että täällä paikallinen metsästystarvikeliike myy kuvia 7e/kpl.

Tänks for teh info, pitääpä Pirkkalan honkkarissa käydä jossakin vaiheessa penkomassa josko niitä siellä olisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-Itse tein 2 teeren sametti kuvaa, en tiedä kelpaako teerille ;D

Varmasti kelpaa.. Pelkkä musta lippalakkikin riittää kyllä saamaan teeren ampuma etäisyydelle. ;DPaukkuja sorsan ja kyyhkyn pyyntiin pitää hommata muutama rasia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-Itse tein 2 teeren sametti kuvaa, en tiedä kelpaako teerille ;D

Varmasti kelpaa.. Pelkkä musta lippalakkikin riittää kyllä saamaan teeren ampuma etäisyydelle. ;D
Paukkuja sorsan ja kyyhkyn pyyntiin pitää hommata muutama rasia.
Juu, pittää kokeilla niitä. En ole ollut aijemmin kuvia niin se on vähän hakusessa, tyo kuvilta ampuminen :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meenasin ostaa jahti & jakt air tex puvu :) onkos se hyvä ??? ja uuvet kumi terät...

Juu ÄLÄ osta. Noi erätukun kaikki tuotteet on täyttä petosta. Kokemusta löytyy omakohtaisesti parista puvusta ja yhdestä kiikarista. Kiikarista sain rahat takaisin kun ei pysynyt kohdallaan ja enpä ole ollut tyytyväinen noihin pukuihinkaan.Olen tehnyt pyhän lupauksen että en sieltä ota enää mitään vaikka ilmaiseksi saisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuosta EräTukun puvusta vielä. Se toimii kohtuullisesti vesisateessa. Mutta sateen tai aamukasteen kastelema heinikko/horsmikko on sitten ihan toinen juttu. Ne Erätukun housut painaa tonnin jo pienenkin matkan jälkeen, ja vesi on tullut polvista läpi. Eli ne imee vettä. Meillä hirviporukassa on kokemusta useista/monista Erätukun puvuista ja lopputulos on aina sama. Ja sen puvun hengittävyys ei ole todellakaan mitään parasta luokkaa. Siihen en osaa vastata, että mikä olisi hyvä puku. Ei ole koskaan ollut varaa ostaa hyvää pukua, koska niiden hinnata pyörii tuolla 400 € ja ylöspäin. Niinhän se vain on että halvalla ei saa hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meenasin ostaa jahti & jakt air tex puvu :) onkos se hyvä ??? ja uuvet kumi terät...

Juu ÄLÄ osta. Noi erätukun kaikki tuotteet on täyttä petosta. Kokemusta löytyy omakohtaisesti parista puvusta ja yhdestä kiikarista. Kiikarista sain rahat takaisin kun ei pysynyt kohdallaan ja enpä ole ollut tyytyväinen noihin pukuihinkaan.
Olen tehnyt pyhän lupauksen että en sieltä ota enää mitään vaikka ilmaiseksi saisi.
Ainakin jos ostat erätukusta jahtijaktin sarkapuvun nii et löydä moittimista. Itselläni on ollut se pari vuotta ja olen tyytyväinen siihen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meenasin ostaa jahti & jakt air tex puvu :) onkos se hyvä ??? ja uuvet kumi terät...

Juu ÄLÄ osta. Noi erätukun kaikki tuotteet on täyttä petosta. Kokemusta löytyy omakohtaisesti parista puvusta ja yhdestä kiikarista. Kiikarista sain rahat takaisin kun ei pysynyt kohdallaan ja enpä ole ollut tyytyväinen noihin pukuihinkaan.
Olen tehnyt pyhän lupauksen että en sieltä ota enää mitään vaikka ilmaiseksi saisi.
Ite olen ollu ihan tyytyväinen pukuun.. Tosin itsellä se on käytössä vain jänispassissa kun keli on pakkasen puolella & talvella pilkillä. Syksyiseen plussa keliin aivan liian kuuma. Mielummin joku vähän kevyempi asu, varsinkin jos tarvii muutama kilometri päivässä kävellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...