Jump to content
admin1542824358

ÄÄNESTYS: Onko porukka menossa sorsastamaan?

Recommended Posts

Tottakai! Jos koulusta on vapaata niin silloin menen heti aloitukseen ja jos ei ole niin sitten heti koulun jälkeen. Pakko sinne on kuitenkin heti aloituspäivänä jo päästä.  ;D
-Arska_1

Vaikka ei olisi vapaata niin voihan koulusta anoa lomaa sille päivälle. Riippuu tietysti millä kouluasteella olet? Ite oon jo parina vuonna koulusta lomaa sille alotuspäivälle anonut ja aina on luvan saanut. Off topic sry  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietysti ja tottakai. Alkuun heti neljän päivän taukoamaton pyynti rupeama. torstai 20.8 alkaen. Maanantaina sitten pollevana taas kouluun, saaneen näköisenä tietysti. Lukujärjestyksen olen suunnitellut niin, että ensimmäiset 5viikkoa minulle tulee viikossa 2aamua, jolloin koulu alkaa vasta 12.00 ne on pyynti aamuja ne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä aloitukseen pitää tottakai mennä.  :)Kellonajasta en vielä ole varma, mutta jokatapauksessa 20.7 ollaan sorsajahdissa. Se on varma.Kyyhkyjä myös katsellaan siinä samalla.En ole varma siitäkään, menemmekö järvelle vaiko pellon reunamille.Jos ei ole puitu, niin emme tietenkään itse pellolle ammu.Meillä on muutama paikka missä on pelto vieressä, mutta olemme paikalla, missä on ainoastaan matalaa heinikkoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jees mitenkäs onko sorsia näkynyt paljon? Ruokittekos sorsia? Täälläpäin ei läheskään niin paljoa ole nyt näkynyt kuin viime vuonna, mutta kyllähän noita tuossa kumminkin pyörii. Kuvia taisin joskus lupailla ottaa sorsista, mutta en nyt noin vähäisiä taida koittaa alkaa kuvaamaan. Kuvia otan sitten kun kausi alkaa. -Arska_1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En oo ruokittu ollenkaan. Tämä järvi jossa metsätetään on melko karua. Järvellä pari lahtea josta tavotteena 5-6 sorsaa mieheen kaudessa.Saishan sitä ruokkimalla sorsakannat nousuun,mutta ei oo ruokkijoita ja ei itekkää oo joutanu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä pitää heti aloitukseen mennä kello 12, sitä ennen kävisi passittamassa kyyhkyjä ;) Sorsia tullut ruokittua koko kesä ja ihan hyvin niitä on nyt lammille ilmaantunut. Myös muita ammuttavia vesilintuja on siinä uiskennellut, joten hyvältä näyttää jahtia ajatellen. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...