Jump to content
tupla-t

mitä mieltä olette?

Recommended Posts

No ei mulla tommosesta omakohtaista kokemusta ole, mutta sen voin ketoa että on tuollaisellakin paljon riistaa ammuttu...Varmasti siis metsästyskäytössä ajaa asiansa  :)Tosin ehkä panosten saatavuus on heikompaa kuin 12/70 kaliberiseen, eli kannattaa ostaa aina senverran ettei pääse loppumaan kesken kauden.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ku nämä 12cal. ovat joskus epä varmoja ja kaiken maailman vikoja tullee nuo vanhat baikkalit on erittäin hyviä asseita ainakin mulla on toiminu moitteettomasti mutta tuo panosten saanti minua kans vähän mietityttää mutta jos jostain vaikka sais ostettua semmosen kunnon satsin esim. 100 kpl laatikon. :D ja kertokaa toki mitä muita hyviä haulikoita löytyisi vasenkätiselle ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä 16cal paukkuja löytyy ihan hyvin nykyäänkin, jos hiukan viittii kysellä. Sen takia ei kannata ase ostamatta jättää jos muuten miellyttää. Toimeen sillä varmasti tulee siinä missä muillakin. Itsekin tuli aloiteltua aikanaan Monte Carlon 16cal rinnakkaispiippusella, joka vieläkin toimii ku junan vessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No enpä minäkään usko että olisi juurikaan eroa luotettavuudessa oli ase 16 tai 12 kalberinen...Ja onhan noita Baikaleitakin 12 kaliberisina rinnakkaispiippuisinakin...Itse vain juuri tuon panosten saatavuuden takia valitsisin 12 kalberisen.Mutta en mitään muuta huonompaa keksi 16 kaliberisestakaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...