Jump to content
Perca

Onko metsästyskortti taskussa?

Recommended Posts

Eilen veikkasin eli 14 vuotiaana ja oli 7 väärin. Ja puolenvuoden päästä saan aseenkantoluvan.  :D  Nyt vaan hakemaan isän kanssa rinnakkaislupaa haulikolle.

Eikös tohon rinnakkais lupaankin pidä olla 15vuotta :o. Ainakin oman käsityksen mukaan se olisi niin. Valaiskaa jos olen väärässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen veikkasin eli 14 vuotiaana ja oli 7 väärin. Ja puolenvuoden päästä saan aseenkantoluvan.  :D  Nyt vaan hakemaan isän kanssa rinnakkaislupaa haulikolle.

Eikös tohon rinnakkais lupaankin pidä olla 15vuotta :o. Ainakin oman käsityksen mukaan se olisi niin. Valaiskaa jos olen väärässä.
Samaa mieltä.Rinnakkaisluvan ja aseenkantoluvan saa vasta kun on täyttänyt 15.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tota taskussa kuljeta... On lompakossa, ja lompakko on melkeen aina Autossa...En nyt muista olinko 15 vai 16 kun sen kokeen suoritin ... Virheitä ei muistaakseni ollut yhtäkään. Tosin silloin 80-luvulla toi koe taisikin olla helpompi kuin nykyään, mutta kyllä siinäkin tilaisuudessa moni teki virheitä sen verran ettei mennyt läpi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Vielä ei ole... Tälle vuodelle ei enää ole kokeita tälle alueelle, joten siirtyy johonkin epämääräiseen tulevaisuuteen ;) Ja Vilun ei hävetä tarvitse ikäänsä, kun täällä on hengitelty jo 22 v ja rapiat  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Onhan tuo  :D 11vuotiaana suoritin ja toisella kertaa 1 väärin  ;D 4 syksy tulossa  8) Hirvimetsällä olen ollut jo vuotta ennemmin kun kortin hankin, ja sieltä se metsästyskuume iski ja on pysynyt  ;) Joka vuosi on tullut hirvimettällä käytyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...