Jump to content
Guest Guest

tyytyväisyys ase liikeisiinne

Recommended Posts

Guest Guest

oletteko tyytyväisiä ase liikkeisiinne missä asioitte. mistä ostatte aseenne. mistä ostatte panokset ???? ois kiva saada kommentejanne hyvät metsästys kaverit.ympäri maata haluaisin saada tietoa/kommenttejanne t.kainuunkulkia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

On tullut ostettua patruunoita ympäri Suomea, niin Lapista kuin pääkaupunkiseudulta.Aina on palvelu ollut hyvää, hinnoissa tietenkin on vaihtelua. Pienillä paikkakunnilla eiyleensä kilpailua ole niin paljon, niin hinnatkin on reilusti kovemmat.Mutta aina on patruunat saatu, jos ei tiettyä merkkiä tai esim. tiettyä haulikokoaole ollut niin olen ottanut joko eri merkkiä tai sitten eri haulikokoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viimeiset parikymmentä vuotta olen pääasiassa hankinnat tehnyt joko Forssan ase ja retkeilystä tai aseliike Rantaselta... Näistä on aina löytynyt se mitä olen tarvinnut, ja hintakin on ollut aika sama tasoa kuin muuallakin.Myös Turusta jostain liikkeestä näinäkin vuosina kävin pari pakettia haulikon panoksia hakemassa (Winchesterin Super Speed Extraa) kun olin sillä suunalla liikkeellä, ja oli aikaa, niin poikkesin kiinnostavan näköiseen kauppaan...Myös Asetalo Oy:stä olen jotain joskus tilannut...Kaikissa on ollut asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu ja omasta mielestäni hinnoittelukin on ollut ihan kohtuullista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...