Jump to content
Guest Guest

Jäseneksi metsästysseuraan Etelä-Suomessa

Recommended Posts

Guest Guest

Etsin sopivaa metsästysseuraa, jonka jäseneksi hakeutua Etelä-Suomessa. Kokemusta harrastuksesta on muutaman vuoden verran ja metsästysmatkat ovat suuntautuneet Etelä- ja Pohjois-Suomen valtionmaille sekä Viroon. Viime aikoina on uutisoitu, että metästysseurat ovat vailla uusia jäseniä. Itse olen kokenut, että sopivien metsästysseurojen ja kontaktien löytäminen on kuitenkin aika haasteellista. Jos tämän aiheen lukee henkilö, joka voi suositella jotakin sopivaa metsästysseuraa Hanko-Hämeenlinna-Lahti linjan etelä puolella, niin olisin erittäin kiinnostunut. Tarvittavat luvat aina karhuun asti ovat olemassa ja viihdyn metsässä hyvin ilman saalistakin. Mäyräkoirakin löytyy, mutta sellainen kääpiömalli ilman suurempaa riistavainua. Supien perässä on kyllä juossut, mutta kun vastaan on tullut peura, niin koira on juossut karkuun. Mukava kaveri kuitenkin metsällä, paitsi näin talvella kun lunta on liikaa.t. Sakus.1976

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mahtaako noita OIKEASTI olla semmoisia metsästys-seuroja (varsinkaan eteläisessä suomessa) jotka niin suurta jäsenistövajetta potisivat että ihan noinvaan ottaisivat jäseneksi??Itsellä yhteen seuraan on jäsenyys, johon silloin pääsin kun asuin seuran alueella (ja myöhemmin myös omistin maatakin)... Kuitenkin nyt muutettuani olen koittanut saada metsästysmaita hiukan lähempää (tuonne on matkaa noin 70 km), mutta tähän missä asun nyt (olen kohta asunut 10 vuotta) seuraan >otetaan lähinnä maanomistajia ja heidän sukulaisia<... No tässähän ei kuitenkaan saisikaan ajavilla koirilla metsästää, ja rajoitetun metsästysoikeuden olenkin saanut pienpetoihin loukuilla ja houkuttelemiseen sekä kyyhkysen metsästykseen...Muutamaan naapurikylän seuraankin olen kysellyt, ja niihin olisin päässyt JOS ASUISIN seuran metsästysalueella...Pitänee tässä vielä kysellä muutamalta muultakin porukalta jotka ois vähän pitemmällä kuin oman alueen seuran rajanaapureina, ja joissa tiedän että saa myös ajavilla koirilla metsästää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...