Jump to content
admin1542824358

Metsästyskuvia

Recommended Posts

Nostellaanpas, uutta ei vielä tarvita  ;)
Tämän päiväinen kyyhky, tämän vuoden ensimmäinen riistalaukaus! ;)

En nyt tota itse kuvaa tähän kopioinut, mutta MINUN MIELESTÄ toi oli valokuvauksellisestikkin onnistunut! Kauniisti aseteltu ja selkeä kuva... (melkeinpä taidetta)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos kirjasta lukisi päivän tapahtumat se alkaisi taatusti olipa kerran ja loppuisi sen pituinen se. Mutta ei, tämä ei ollut satua vaikka sille se loppupäivästä tuntui...Aamunavaus, kaveri ampuu ensimmäisen metsurin matkaa 320 askelta...pivnaloitus.jpgPäivän ei siis juuri paremmin voi alkaa, mutta tarkoitus oli reenata kaverin 1-v pystykorvaa, jolle ei vielä lintuja ollut pudotettu... joten tuumasta toimeen... 15min hakua, vajaa 10min haukkua ja kaveri pudottaa kiväärillä...omistajanelkein.jpgTässä vaiheessa alkoi jo tuntua melko hienolta, jahtikaverilla mainioita onnistumisia ja itse oppaan muodossa melko tyytyväinen :) Hanhea oli kuitenkin ilmassa vahvasti, joten päätimme vielä yrittää niitä. Nyt olikin itse helppo heittää oppaan "viitta" pois harteilta ja... Hanhien tarkkailua, ryömintää pitkin ojia, johan sieltä löytyi metsureita valkoposkien seasta ja PaM!tupla.jpgSiinä ne sitten oli. Itsellekin ensimmäiset metsurit ja vielä niin jotta samalla laukauksella kaksi kun napottivat sopivasti kylkikyljessä.mutanokat.jpg26.9 kirjautuu omiin erämuistoihin, sarjassamme ei ole todellista jahtipäivät :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Jr#15 hitto ku ammutte nuo metsurit, kateeks käy.. Täälläpäi lensi 50 parvi yli ja arvaa korkeus? Tottakai se oli semmonen 500metriä. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa, muut laittaa hanhista kuvia ja täälläpäin hyvä kun joka 10 metsästäjä saa yhden ammuttua..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...