Jump to content
Guest Guest

Reissukuvia

Recommended Posts

Guest Guest

Mulla on reissuilta kuvia joita oon räpsiny mun kännykameralla, mutta sen verran huono laatu on pimeässä että aattelin hommata jonkun pienen taskupokkarin joka pystyis ottamaan hämärässäkin ok kuvia. En siis tiedä kuvauksesta mitään, mutta tää kännyn kamera ei kyllä riitä. Eli ehdottakaa joku halpaa ja pientä taskupokkaria! Milläs itte kuvailette? Video niissä taitaa uusissa olla kaikissa vakiona?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on muutaman vuoden vanha pieni cannon... Tosin siitä on kamerat paljon jo kehittyneet.No kuitenkin kännykälläni (Samsung Galaxy X-Cover) saa päivänvalossa parempia kuvia (tosin ei ole zoomia tai en osaa käyttää sitä), mutta tolla cannonilla saa noin 10 metriin paremmin kuvattua pimeällä, ja päivällä /kohtuullisessa valossa on zoomaus-mahdollisuus...Noissa pienemmissä varsinkin tahtoo tuo salaman teho olla pimeässä rajoittavin tekijä jos tahtoo muutamaa metriä kauemmas kuvata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Okei kiitti. En ihan pimeässä meinaa pahemmin kuvata mutta siis hämärässä. Kun ne tuppaa mun puhelimen kameralla menemään ihan puuroksi, kun jollain iPhotolla yritän jälkeenpäin niitä muuttaa kirkkaammiksi että sais selvää. Päivänvalossa ne on ihan ok. Mulla siis tämmönen iPhooni nelonen. Luuletko että tällä otetut kuvat ja video on ihan kelpoista esim painettavaks tai laitettavaks nettiin? Siis kuvat painettavaks ja video nettiin. Kun en oo semmosta kokeillu ennen. Ja mun painosta (painotalo print24) sanottiin että pitää olla 300dpi ja cmyk niiden kuvien ja mulla ei mitään hajua mitä noi meinaa :o Mut tosiaan canonia moni suosittelee, esim semmonen ku powershot A3400 näyttäis lähtevän aika edullisesti. Koska mun käsissä se ei kummiskaan kestä pitkään :D Olisko se ihan ok? On ainakin suosituimpien listalla tuolla verkkokaupassa....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...