Jump to content
Guest Guest

kumman haulikon ostan

Recommended Posts

Guest Guest

olen vasuri ja luvat tulee parin viikon päästä.olen katsellut päällekkäispiippuisista haulikoista vasekätisiä malleja ja suoraperäisiä malleja.-sabatti falcon kävisi hyvin poskelle vaikka onkin oikeakätiselle 740e-beretta 686 silverpigeon on rohmun oloinen painava mutta nousisi sekin hyvii vasuri mallina mutta maksaa 1700e-finnclassikiakin löytyisi vasurina mutta sen laatu ei jotenkin vain vakuuta.eli olisiko sabatti falcon toimiva ja laadukas ja halpa ase minun metsästyskäyttöön ja satunnaiseen kiekon ammuntaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Omistan beretta 686 sportingin  ja olen tyytyväinen aseeseen, omistin myös sabatti falconin vielä viime kesänä, ammuin aseella noin 20000 laukausta 6vuoden aikana eikä nallipiikkejä(maksoi 10e kpl ja aikaa meni vaihtoon 10min) kummempaa vaihdettu  mielestäni hyvä hankinta sekin, mutta näillä laukausmäärillä pehmenee muutamassa vuodessa..nyt palvelee kaverilla mettäpyssynä. Nuo valmetin johdannaiset jättäisin kauppaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

okei!kiitos vastauksesta.se voi olla että sabatti olisi minulle hyvä koska en kiekkoja ammu kuin joku 1000kpl vuodessa.ja metällä laukauskisa tulee 50 vuodessa.tiiä sitten mitä muita merkkejä olis jossa perä olis aika suora

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...