Jump to content
admin1542824358

Mettäreppu

Recommended Posts

Eli minkälaiset reput teillä on metsällä mukana, itsellä on tuo Retki FINLAND reppu, huonoa tuossa on että ase kolisee olalla kantaessa tuohon pilkkijakkaran metallijalkoihin mutta laitan siihen solumuovia joten ei luulisi kolisevan enään.Finland_oliivi.jpg- TESTIVOITTAJA Erä 1-2006- Maailman vahvin reppujakkara kaikilla herkuilla!- Hengittävä ja tukeva selkäosa- Pehmustettu ja vahvistettu istuin- Lämpöeristetty pullotasku- Kännykkäkotelo olkaviilekkeessä- Paljon monipuolisia taskuja mm. pilkkivavoille, retkikirveelle, eväille- Etutasku suunniteltu Trangia-keittimelle sopivaksi- Roisketiiviit vetoketjut ja vettä pitävä pohja- Panoksille paikka vyöllä- Tilavuus 40 litraa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen käyttänyt Beten pilkkireppua.Ennen oli aktiivisessa käytössä pilkinnässä, mutta kun sain pilkkimiseen uuden Abu Garcian tilalle, niin tämä on ollut sitten mettäreppuna.4592456.jpgErittäin yksinkertainen ja hyvä. Hyvin on mahtunut kaikki mitä minä reissuilla tarvin.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Arctic.jpg Retki Arctic 55 kulkee matkassa pidemmillä reissuilla. On kyllä ollu kestävä reppu pari vuotta aktiivista käyttöä ehjänä säilyny toistaiseksi.Pienille reissuille ja varsinkin kanalintujahtiin missä kävellään kokoajan on selässä haltin metso reppu yksi olkaiminen. 1738_haltimetsoreppu.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä just samanlainen reppu ku 250gl:ällä. Eipä tuossa mitään moitetta ole. Hintakaan ei kovin suolainen tuolla ole. Taisi tokmannilla olla noita joskus alle 30 euroa? En muista tarkalleen paljon oli, mutta kumminkin halvalla. Itse sain tuommosen kuitenkin rippilahjaksi.  ::)-Arska_1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tommonen itse tekemäni reppu... Eli melkein pelkkä kangaspussi kahdella olkapäähihnalla ja kaksi taskua päällä (toisessa yleensä koiran remmi ja muutama varapaukku ja toisessa rautalankaa ja linjapihdit eli tavalliset tongit). Narulla kiristettävä suuaukko jonka päällä läppä.Tärkein ja ainoa tarkoitushan tolla on että saa saaliin kannettua metsästä pois niin että kädet jää vapaaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Selässä kulkee Sakon kangas reppu. Kooltaan varsin sopiva kaksitoista sinikkoo sopii sisään ja sillon on läppää myöten täynnä. Normaalisti repussa kulkee ne tarvittavat, pieni kirves, narua ja tulitikut. Varsin käytännöllinen ja kevyt reppu. Tosin jos painoa enemmän kapeat olkaimet eivät parhaat mahdolliset. Mutta päivänreissuille eväiden kantoon mitä passelein reppu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt ollu pari vuotta käytössä "perätukulta" heräteostoksena ostettu JahtiJaktin lintu/asereppu.Reppu on osoittautunut ylättävän hyväksi päivärepuksi. Reppuun saa laitettua kiväärin tai haulikon,mutta kivääri ei enää mahdu ny kun on bipodi paikoillaan.Reppu on hyvä kantaa vaikka olisi painoakin paljon. Siinä on vyötärön ja rinnan kohdalla klipsillä olevat viillekkeet ja riittävän leveät olkaviillekkeet.Alaselän kohdalla on pehmuste. Repun sisällä on kaksi taskua. Pienempi ja isompi. Lisäksi sisällä on termospullopussi.Ulkopuolella on kaksi taskua. Alhaalla ja läpässä. Lisäksi vielä saa aseen puhdistusvälineet saa sivulle sitä varten olevaan taskuun.Vyötärön kohdalla olevissa viilekkeissä on kaksi pientä taskua. Sinne saa esin kiväärin lippaan,haulikon panoksia tai tulitikut.Vasta huomasin myös että reppuun saa alas kiinni vaikka retkipatjan.Meni vähä mainospuheeksi,mutta miinuksia en ole tuosta pahemmin löytäny. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Tuo paljakka on kyllä ihan asiallinen.. Itsellä tuo metsästys vaihtui niin liikkuvaksi kun jäniskoirasta luovuttiin että olen kantanut erillistä istuinta tai ollut ilman.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...