Jump to content
Guest Guest

Valmet 412S ja 412 erot

Recommended Posts

Guest Guest

eli mitä eroa on kyseisillä malleilla, kaikki uudet finclassicin piiput käyvät ainakin 412S:ään, mutta käyvätkä samat fc:n piiput normaaliin 412: seen?tarvisin vastauksen nopeasti, ja kiitos vastauksista jo etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Joo no tuota eroa niillä on siinä että malli on 412S ja toinen 412 ;D fc:n piipuista en tiiä toimiiko ne mutta sen tiiän että 412 ja 412S ovat yhtä huonoja kummatkin suosittelisin että jätät kyseiset aseet kokonaan rauhaan piiput on hunot ammut ni patruuna räjähtää silmille..... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Tuo ylempi viesti kannattaa tosiaan unohtaa. Ei ne mitään räjähdä... Tarkempia eroja en kyllä osaa sanoa noista sitten, kai tuo S on joku päivitetty versio vaan..? Kertokaa joku jolla on tietoo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

sen tiiän että 412 ja 412S ovat yhtä huonoja kummatkin suosittelisin että jätät kyseiset aseet kokonaan rauhaan piiput on hunot ammut ni patruuna räjähtää silmille..... :-X

Ilmeisesti sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta valmeteista, tai aseista ylipäätänsä, valmetin haulikot ovat laatu pelejä.onhan se nykyäänkin yksi suosituimmista metsästys haulikoista suomessa..mutta tuohon alkuperäiseen kysymykseeni kaipaisin edelleenkin vastausta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Itellä on valmet 412 ja finclassic 512 (fc kylläkin rihlakko), ja jos näitä vertaa keskenään niin fc on lelu, enemmän luotan valmettiin ko finclassiciin. Ei niillä taija olla paljon eroa s tai ei. Itekki kyllä tuota miettiny, netistä oon löytäny että 412s sais ejektorit, vaihtosupistajat, öljyttyätukkia jne. Joksaankin tuo öljytukki ei piä paikkaansa ainakin omassa 412 on öljytukki.Ja näin lopuksi niin eikös valmetin petrakin saanut ameriikasta jonkun palkinnon?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

netistä oon löytäny että 412s sais ejektorit, vaihtosupistajat, öljyttyätukkia jne.
Joksaankin tuo öljytukki ei piä paikkaansa ainakin omassa 412 on öljytukki.

öljytukkeja, saa jopa valmet leijonaan, ja 212: seen jos ei saa, niin se on helppo tehdä itse, hioa lakat pois ja laittaa öljyt pintaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

eli mitä eroa on kyseisillä malleilla, kaikki uudet finclassicin piiput käyvät ainakin 412S:ään, mutta käyvätkä samat fc:n piiput normaaliin 412: seen?
tarvisin vastauksen nopeasti, ja kiitos vastauksista jo etukäteen.

Alkuperäiseen kysymykseen:Minun käsitykseni mukaan 412S on vaihtopiippumalli, eli ei tarvitse sepittää piippua vaihtaessa, kun hommaa 412S-mallin piiput.412:een ei käsittääkseni käy 412S:n piiput (tai muutkaan sepittämättä).Korjailkaa joku viisaampi, jos olen hakoteillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Alkuperäiseen kysymykseen:
Minun käsitykseni mukaan 412S on vaihtopiippumalli, eli ei tarvitse sepittää piippua vaihtaessa, kun hommaa 412S-mallin piiput.
412:een ei käsittääkseni käy 412S:n piiput (tai muutkaan sepittämättä).
Korjailkaa joku viisaampi, jos olen hakoteillä.

sainkin jo vastauksen muualta, 412 ja 412s erot ovat lähinnä vain aseen perässä, 412S mallissa on peräs kulman säätömahdollisuus, kaikki 412 sarjan aseiden piiput ovat keskenään vaihdettavissa (Valmet, Tikka, finclassic)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Hei! Olisko kellään tietoa miksi valmet 212 ei laukea toista kertaa? Oisiko nallipiikissä jotain häikkää ettei iske tarpeeksi kovaa oisiko ohjeita tämmäseen ? ???

Hei vaan, todennäköisesti vika siinä, että öljyt ovat päässeet koneistoon, ja pikeentyneet sinne, suosittelisen että käytät aseen asesepällä. Meinaan vaan että saattaa tulla jotain pientä ongelmaa kun yritätä koota koneistoa, sillä 212:sen koneisto ei ole mistään kaikkein yksinkertaisimmasta päästä.. ;).. tai sitte vaan toinen nallipiikki on katkennut.EDIT: kirotusvireitä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

itellä on useita valmetteja mutta en vieläkään ole ihan  täysin varma mitä eroa on 412 ja 412s molemmissa on vaihtopiippuja ja jotkut voi kuulema vaihtaa jopa keskenään eli esim. 412--412s  molempiin on siis luotipiippuja ja haulipiippuja, mielestäni ero on siinä että 412 oli aiempaa mallia ja 412s uudempaa. täytyy kyllä sanoa että jopa vanha käytty valmet on hyvä ostos (omien kokemusten mukaan)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...