Jump to content
mettamies95

Pienoiskiväärit

Recommended Posts

Guest Guest

Morjesta kaikille täällä. :) Iha tähän jutun väliin ajattelin kysäistä parista piekkari vaihtoehdosta, että kumpi saa enempi kannatusta. Ajatuksena siis hankkia piekkari lähinnä kyyhkynmetsästykseen ja haittalinnuille. Hintana ajatellut maltillista n. 300€ Myös hyvät käytetyt ei ole pois suljettuja. Tozilaisen tiedän olevan "varma hankinta", mutta silmää mielyttäisi enempi tuo marlin. http://www.ahtihuvila.fi/index.php?sivu=Tuote&koodi=026495053277&nimi=Marlin+925-Paketti&hakusana=&tuoteryhma=13&tuoteryhma_nimi=Aseet%20-%20Pienoiskiv%E4%E4ritVai?https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/toz-78-04-pienoiskiv%C3%A4%C3%A4ri-setti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Jejeelle: En itse asiassa osaa sanoa. Itse en piekkaria omista, appiukolla on pyssy, jolla on tullut joskus ammuttua lähinnä harjoitusmielessä ja joskus olen koettanut avittaa kohdistamisessa. Tarkemmin en ole itse asiassa ikinä ajatellut esim. valmistajaa tms. Käytettynä on hommannut appi tämän, siinä on varsin paksu piippu, jossa ns. sisäänrakennettu äänenvaimemmin.Jotain paukkuja sillä appiukollakin siihen tykkiin luonollisesti on, mutta arvelin josko ostaisi  jotain itselleen niin ainakin tietää millä ampuu... Olen tässä ajatellut ko. asetta koetta syksyn mittaan hyödyntää milloin anoppilassa olen metsällä käymässä, vaikkapa pyyn pillityksessä tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Niimpä. Harmittaa kun marlinin myyjiä on hankala löytää, että pääsis edes kokeilemaan käsituntumaa. Kaverin tozilaisella ampunu jonkun kerran nii ihan hyvältä tuntunu. Pitää varmaan huomenna soitella tuonne huvilaan ja kysellä miten ne kehuvat sitä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...