Jump to content
mettamies95

Kuvia aseista

Recommended Posts

Guest Guest

Ei ole äänenvaimenninta. Se paketti mitä luultavasti tarkotat on lr. versio ja kiikari siinä on nikko stirling 4x32. Tuo makso ahti huvilalla 470e, ostin ton wmr:n sen takia ku sillä saa metästää jänistä ja kanalintuja. Yhen jäniksen oon jo ampunukki.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

nuori mies, oletko kokeillut vielä, mikälaista kasaa kyseinen ase ampuu 100m/10lks?itse laitoin samainlaisen aseen aikoinaan kiertoon, kun ei ampunut millään patruunalla alle 5cm kasaa, vaihdossa laitoin sakon valmistaman 22 hornetin, siihen olen ollut tyytyväinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

En oo ampunu sadalle metrille kertaakaan ku en oo vielä radalla käyny. Omassa pihassa ammun 50m matkalle, se riittää kytikselle helposti. Ois kyllä tarkotus vknloppuna lähtee lintumetälle, ni vois sitä radalle yrittää päästä, jos kohistas jonnekki 100 metrille. Pitäs kyllä hankkia tuohon lr. piippu kans, ku wmr paukut on niin kalliita  :(Mitä paukkuja käytätte tuossa? Ite oon ampunu lähinnä cci:n reikäpäätä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ainoa aseeni, kaks kuukautta sitte ostettu uutena, CZ455 St 22WMR ja kiikari Bushnell Sportsman 3-9x40  :D :)  tykkään kovasti
6xjs.jpg
Uploaded with

kyllä on hieno ja varmaan hyväkin kiikaritähtäin ainaki hyvä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ootteko kukaan ampunu tolla CZ455:tosella muita paukkuja ku cci:tä?remingtonin ja winchesterin paukut ois aika saman hintasia. ja sellior&bellotit halvempia.nii et onko noilla eroja..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...