Jump to content
Guest Guest

paras linnustustapa

Recommended Posts

Guest Guest

Mukavaahan linnustus aina on! :)Kaikkein perinteisintä ja mukavintahan se olisi haukkuvalla Suomen pystykorvalla, mutta koiran puutteessa on tyydyttävä muihin tapoihin...Jussi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ekaks K-iukaalle , minulla oli aikanaan länsisiperian laika narttu teki mitä käskin ja oli hyvä pitää.nyt ei enään ole koiraa , mutta ikää on. :(siispä harrastan nyt kuvilta pyyntiä ja on hauskaa hommaa , helppo valita saalis ja jopa rajoittaa pyyntiä kannan mukaan.Kuvat teen itse uretaanista , betoni muotissa valaen , ovat kestäviä ja aidon näköisiä , hieman vievät tilaa , mutta sitähän on .ii2y.jpgUploaded with ImageShack.usHyvä kuvan asetusväline on 5-7 m pitkä ongenvapa.hor2.jpgUploaded with ImageShack.us

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ekaks K-iukaalle , minulla oli aikanaan länsisiperian laika narttu teki mitä käskin ja oli hyvä pitää.
nyt ei enään ole koiraa , mutta ikää on. :(
siispä harrastan nyt kuvilta pyyntiä ja on hauskaa hommaa , helppo valita saalis ja jopa rajoittaa pyyntiä kannan mukaan.
Kuvat teen itse uretaanista , betoni muotissa valaen , ovat kestäviä ja aidon näköisiä , hieman vievät tilaa , mutta sitähän on .
ii2y.jpg
Uploaded with
Hyvä kuvan asetusväline on 5-7 m pitkä ongenvapa.
hor2.jpg
Uploaded with

ja varmaan toimii!ainakin kuville annan 10+/10

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ehdottomasti perinteinen haukkuvalla lintukoiralla tapahtuva jahti, sitä ei voita mikään!Mikäli olisikaan parempaa kuunneltavaa usvaisena syys aamuna, kuin nuoren koiran innokas haukku?Hyvänä kakkosena tulee sitten latvalinnustus tammi-helmikuussa, tosin tätä lajia pitää harjoittaa ruotsin puolella, suomen p***ees*ä revityn lainsäännäön vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ekaks K-iukaalle , minulla oli aikanaan länsisiperian laika narttu teki mitä käskin ja oli hyvä pitää.
nyt ei enään ole koiraa , mutta ikää on. :(
siispä harrastan nyt kuvilta pyyntiä ja on hauskaa hommaa , helppo valita saalis ja jopa rajoittaa pyyntiä kannan mukaan.
Kuvat teen itse uretaanista , betoni muotissa valaen , ovat kestäviä ja aidon näköisiä , hieman vievät tilaa , mutta sitähän on .
ii2y.jpg
Uploaded with
Hyvä kuvan asetusväline on 5-7 m pitkä ongenvapa.
hor2.jpg
Uploaded with

Itse olen kans tuota länsi - tai venäläis-eurooppalaista laikaa miettinyt juurikin koiraksi  :)Nykyään linnustus on painottunut juuri keitaalla kyttäilyyn ja samoiluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

No vaikea nyt sano mikä on paras tapa ja miten se paras nyt yleensäkään mitataan. Minusta pyyn pillitys on parhaimmillaan tosi mielenkiitoista puuhaa, mutta läheskään ainahan ne pyyt eivät osoita mitään mielenkiintoa pillille. Koirattomana muu jahti on pääsääntöisesti sitten hiippailua metsässä, mikä on sinällään ihan mielekästä, kun tykkään liikkuvasta metsästämisestä. Ainut vain että umpisurken ampumataidon vuoksi kaatoja tulee aika nihkeästi. Tästähän taas saa syyttä vain itseän, vallitsevaan asian tilaan koetin pikkuisen saada korjausta aikaiseksi loppukesästä ja ensi kesänä olisi tarkoitus kiekkoradalla vierailla ahkerasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...