Jump to content
Guest Guest

Fortuna-sekundaa

Recommended Posts

Guest Guest

Olen käyttänyt Sellier & Bellotin Fortunaa kaikessa haulikkometsästyksessä. Panos käy hyvin aseeseeni. Kolme viimeistä kautta 1/2-automaatissani on ollut jatkuvia häiriöitä. Lukko ei mene kiinni asti tai hylsy jää lukkoon. Varmoja metsojakin on jäänyt lentämään kun panos ei ole lauennutkaan(lukko auki). Uusasin osiakin aseeseen mutta ei auttanut. Olin jo hankkimassa uutta haulikkoa kunnes hoksasin mistä häiriöt johtuvat. Panoksista! Hauli tai useampi pullistuu hylsymuovin läpi eikä panos mene päällekkäispiippuiseenkaan kuin väkisin työntämällä. Luulin että panokset kuluvat käytössä mutta samanlailla viallisia löytyi myös uusista. Tällaista ongelmaa ei muun merkkisillä panoksilla ole ollut. Asekaapistani löytyi 3.25 ja 4mm fortunoita ja molemmissa samaa vikaa. Syöttöhäiriöitä oli myös 2.75mm kyyhkypateilla. Lähetin vialliset panokset maahantuojalle ja sain hyvityksenä ruhtinaallisen YHDEN KOKONAISEN LAATIKOLLISEN panoksia! Eikä minkäänlaista selvitystä mikä panoksia vaivaa. Tämähän korvasikin kolmen syksyn ongelmat ja turhaan ostetut aseen osat! Pitääpä ruveta kokeilemaan mikä(eri merkkinen) panos sopisi aseeseeni...Säälittävä maahantuoja(Remes) S&B:llä! Kolme kuukautta olen kysellyt ja odottanut selvitystä panosten osalta muttei viitsi edes vastata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Joo, eipä tiennyt itkeäkö vaiko nauraa kun postista noudin hyvityspaketin! Kylläpä vastaili sähköposteihin ja syytteli panosten väärästä varastoinnista, eikä koskaan ole kuulemma ollut samanlailla viallisia mutta hiljaista on ollut sen jälkeen kun lähetin vialliset patit tutkittavaksi. Ei ollut tuossa laatikossa pullistuneita. Varmaan tutkineet ennen lähettämistä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...