Jump to content
admin1542824358

onnettomuus palsta

Recommended Posts

tähän vois pystyttää semmosen onnettomuus palstan jossa arvon poppamiehet sun muut eräjormat voivat kertoa onnettomuuksia, kömmähdyksiä metsällä :)tähän voisin ite lisätä semmosen,oltiin mettällä ja sovittiin että ammutaan harakatki jos eteen tulee, no sitte ku harakka herra hieno niin tuli 40m päähän raakkumaan nii minä painoin liipasinta ja ase ei lauennu. sitte aukasin haulikon nii en ollu laittanu panosta piippuun :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No jos minä alottaisin.  Oli kaunis ita ja menin ukin kans sorsajahtiin. Kun noustiin autosta ja käveltyämme jonkun matkaa metsässä sattui mätäs kohalle ja jotenki jalkani taipui niin että polveni taittui väärään suuntaan. Noh siinä sitä istuttiin mättäällä tovin ja päätimme mennä lääkäriin. Tohtori sanoi että en saa rasittaa jalkaa viikkoon koska siihen voi syntyä hiusmurtuma. Ja sidden vid***i. >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin kävelemässä haulikon kanssa erään hakkuuaukean edessä enkä ollut laittanut paukkuja piippuun ja arvelin että menen aukean ja pellon yli ja pistän paukut vasta sitten. Ja kun olin pellon reunassa eteeni hyppäsin n. 10 metrin päähän suuri kokoinen jänis se kahttoo minua ja minä katson sitä parin sekunnin ajan hölmistyneenä sitten rupean ottamaan paukkuja taskusta ja jänis pinkaisee semmoiseen vauhtiin että en kerennyt tietenkään ampua. Kylllä potutti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerran ammuin ilmakolla linnunpöntön pohjaan. Pönttö oli 5 korkeudella ja panos kimposi siitä suoraan silmään. :'(Onneksi aseena oli joku tehoton lutku. Silmä oli punainen ja kipeä pari päivää. ;) Onneksi näkö säily normaalina. :)Muutenni tulee ilmakolla räiskittyä minne sattuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oltiin kerran kaverin kanssa veneellä sorsamettällä ja matkittin sorsan ääntä.Ilta oli jo melko hämärä kun kuultiin lahen päästä ölinää. Kaveri sano että joku siellä pelleilee ja matkii meitä.Ölinä alkoi liikkua vauhdilla rantaa pitkin rytisten mennessään. Noin 50 metrin päähän rantaan ilmestyi suurisarvinen hirvi.Hirvi oli luullu meitä sorsan ääntä matkivia naaras hirveksi. ;D Huomattuaan meidät hirvi lähti latomaan läheiselle tielle jonne matkaa oli 150metriä.Tieltä kuului rekan jarrutuksen kirskuna ja kolina. Hirvi oli jäädä rekan alle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kävin ostamassa pyypillin ja samana iltana pyymetälle.kävelin metässä välillä pillittelin, mutta pyyt ei vastannu ja jatkoin matkaa. kun olin lähossä takaisin autolle aioinpillittää vielä kerran, mutta pilliä ei löytyny mistään. ei muuta ko haulikko puuta vasten ja mehtään juokseen. pilliä ei tietenkää löytyny ja haulikkoakin piti jäädä etsimään :Donneksi haulikko löytyi ja nyt on uus pyypilli :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tästä on aikaa mutta koppelo lähti jalkojen juuresta lentoon, seurasin vaan koppeloa enkä ajatellu ampuakkaan.toinen.kävin kuusen takana asioilla ja isä jatko matkaa eteenpäin, ku tulin kuusen takkaa nii kuulu laukaus. pyy lähtee laskeutumaan minua päin ja lakseutuu pusikon taakse. isä oli ampunu pyytä pienoiskiväärillä, sano että olis ollu haulikko hollilla siitä, ei tää moka ollu mutta olishan se ollu kiva ite yrittää ampua  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...