Jump to content
Sambou

minkälaista puukkoa käytätte???

Recommended Posts

sz20n.jpgSyksyn ollut kyseinen kääntöveitsi käytössä. Olen sillä avannut 2peuraa 1hirven ja tällä kokemuksella voin kehua erinomaiseksi. Ostin kyseisen veitsen Kärkkäiseltä hintaan 69e..Elukan avaaminen on todella vaivatonta ei tarvitse varoa että paskamaha hajoaisi. Avaus veistä käytän myös elukan nylkemiseen kun piirretään jalat auki ei vahingossakaan viillä lihaa kun käyttää tuota avausterää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Syksyn ollut kyseinen kääntöveitsi käytössä. Olen sillä avannut 2peuraa 1hirven ja tällä kokemuksella voin kehua erinomaiseksi. Ostin kyseisen veitsen Kärkkäiseltä hintaan 69e..
Elukan avaaminen on todella vaivatonta ei tarvitse varoa että paskamaha hajoaisi. Avaus veistä käytän myös elukan nylkemiseen kun piirretään jalat auki ei vahingossakaan viillä lihaa kun käyttää tuota avausterää..

Itellä samanlainen EKA:n valmistama mustana, tyytyväinen olen ollu mutta ehkä ei mikään parhain vuolupuukko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mulla on noita puukkoja useampia eri tarkoituksiin... Noin niinkuin yleispuukkona on erilaisia Martiinin ja Järvenpään tekemiä... Sitten tarkempiin hommiin on eri "pikku pajojen" teriin itse tehtyjä..."paska-hommiin" noita moran, frostin yms. euron maksavia...Metsästysvyössä on Martiinin Partio-puukon terään tehtaalla laitettu sellainen koivuinen kahva jossa on hirvenpää, ja jänisten & lintujen avaamiseen omatekoinen jostain semmoisesta pienemmästä muutettu...Niin ja siviilissä ja edustusasussa mukana kulkee perhosveitsi ja joku muu keskikoinen teräase...(mies ilman puukkoa on yhtä arvokas kuin huora ilman vittua)  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marttiinin "ilves"

Itsellänikin on tuo kyseinen puukko! Ja on muuten hyvä.
Minullakin työpuukkona tuollainen. Siis parempana puukkona veistelyyn ja sitten sillä "euron moralla" koverretaan kipsilevyä, putsataan rakoja yms. kiellettyä puukonkäyttöä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...