Jump to content
Guest Guest

varis piekkari haaska ammuntaa hämeenlinna

Recommended Posts

Guest Guest

kaveria kaipas seurakseni roskalitujen harvennukseen haaskalta tai missä vaan olisiko jollainen tarjolla sellaista hauskuutta kantahämeen alueella minullakin on maita jos jollain parempi variskanta ilmamuutta sinne olen hauska kunnioittava kaveri tulen toimeen kaikkien kanssa jopa vittumaisienkin ihmisien kanssa linnustukseen ym peto jahdit ja toki jänis voin tarjota ensivuonna kyyhkys ja hanhia jos niitä saan perkeleen viereises pellosta mun peltoon eli pätempää kaveria saa siihen homman hakea mun maille yveetä tai numeroon nolla neljä viisi kahdeksan kahdeksan kaksi seitsämän kolme kuusi kuusi  soittaa milloin vaan vaikka yölläkin terveisin toni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Ja osaat siis houkutella hanhea?Käykö siellä paljon hanhea syksyisin?Ja minkä ikäinen oot? Voisin olla tosiaan kiinnostunu ens syksyks jahtaamaan..Vastaa vaikka yv:nä jos kiinnostaa jahti nuoren innokkaan metsästäjän kanssa ensi vuonna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Muuten voisin harkita, mutta en uskalla lähteä tuliaseiden kanssa metsälle oudon ihmisen kanssa, joka ei osaa käyttää kirjoitukessa välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

japi se on sinun ongelmasi :) ainakin viime syksynä aina jouluun asti olivat nuo hanhet paikoillaan arviolta 300kpl.pitää ensi syksynä näyttää niille uusi tontti että tänne laskeutumaan -.-nyt uusi kiikari remmin seläs -.- ainoa pulma se kohdistus ei onnistu ihanheti :D radat suljettuina metsästyksen ajaksi japille: ja minä en kyllä aina hallitse pilkkuja ja pisteitä tuolla on sellasia sivustoja mihin voit mennä mielinmäärin vinoilemaan sulle pitäisi  asetarkastustehdä ja soveltuvuustesti uudestaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

japille: ja minä en kyllä aina hallitse pilkkuja ja pisteitä
tuolla on sellasia sivustoja mihin voit mennä mielinmäärin vinoilemaan
sulle pitäisi  asetarkastustehdä ja soveltuvuustesti uudestaan

Ei ollut tarkoitus vinoilla. Esitin vain oman mitättömän mielipiteeni.Ja soveltuvuustestistä on aikaa n. 2 viikkoa, kun uusia ostolupia hain... Ja sain..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...