Jump to content
Guest Guest

Metsästyskavereita Oulun seudulta?

Recommended Posts

Guest Guest

Olen kotoisin Oulusta, ikää 24 vuotta ja mies. Metsästys vuoden aloitan elokuussa kyyhkysjahdilla, metsäkanalinnustukseen vaihdan kun metsästysaika alkaa ja jäniisten metsästykseen siirryn lumen tultua. Aseina on haulikko ja lintukivääri. Metäsästän lähinnä valtion mailla, Oulusta reilun 100 km säteellä.Ongelmana on se että itsellä löytyyy enemmän intoa kulkea metsällä kun metsästyskavereilla, minä kun tahtoisin lähes joka viikonloppu lähteä metsälle, joten otsikkoon viitaten hakisinkin kavereita metsästämään? Nyt kunhan lumi tulee maahan niin tarkoitus on lähteä jäniksiä jäljestämään ja siihen tarvis kaveria / kavereita mukaan jo ihan turvallissuus syistä ja onhan nuotiokin mukavampi tehdä muiden kanssa kuin yksin. Myös metsästysmuoto vaatisi passi miehiä ja ajattajia. Koiraa minulla ei ole, joten jos jollakin työkiireet painaa päälle tai vauvalle pitää vaippoja vaihtaa ja koira ulvoo pihalla metsästämään niin mielellään senkin mukaan otan kunhan omistajaan sekä koiraan saan tutustuttua sillain että pärjään. Sekä uskaltaa koiraa antaa. Metsästyskaverilta odotan sitä että suunnitelmat pitää ja ei ole kovin kovaa kaupunkilais vihaa :) Metsästämässä olen käynyt Yli-Iissä, Muhoksella, Utajärvellä, Ylivieskassa yms. Vastailkaahan reippaasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...