Jump to content
Guest Guest

Uutta puolari benelliä

Recommended Posts

Guest Guest

Elikkäs ostamassa olen Benelliä. Ostan aseen uutena ja hh-sportista http://www.hhsport.fi/tuotteet/asemaailma/haulikot/puoliautomaattihaulikot/10102/?selected_group=properties&sort=&brand_2=BENELLI&prop1=25_0&price_1=&price_2=.Älkää ehdotelko muita merkkejä, sillä ostan nyt benellin.Ehdotelkaa hyviä malleja tuolta sivulta! Eli puutukki ja 12/76 :) Plussaa olisi keveys tietenkin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

jokainen ase on yksilö ja passaa yhelle paremmin ku toiselle. Noista ei oikein voi valita muuten ku liikkeeseen nostelemaan mahollisimman montaa yksilöä.Mulla on SBE2 johon olen ollut erittäin tyytyväinen. "Muovi"otti hiukan aikaa totutella mutta jo parin ratareissun jälkeen se tuntu omalle. Viimeksi tänään kävin ampumassa muutamalla 89-teräksellä kuvioita ja tuli taas kerran todettua ettei ole kun miehestä kii jos ei sorsa putoo..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest
http://www.hhsport.fi/tuote/benelli-haulikko-premium-plus-12-76-28-puu/771007303/tuommoista olen joitakin kertoja päässyt ampumaan, vaikutti ihan kohtuu laadukkaalta, muutaman kerran jumitti saga exportilla ja sellier bellot fortunalla.lukkorunko on ilmeisesti jotain kevyt metalliseosta, miten lie sen kestävyys pidemmän päälle?nykyään benellit tosin valmistetaan espanjassa, italian sijaan, miten lie "maanantai" kappaleiden määrä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

nykyään benellit tosin valmistetaan espanjassa, italian sijaan, miten lie "maanantai" kappaleiden määrä..

Benellit tehdään valtoosin Italiassa edelleen. Halvat "premiumit" tehdään Espanjassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...