Jump to content
Guest Guest

UNA haulit

Recommended Posts

Guest Guest

Lähinnä hanhi paukkuina olen käyttänyt unaa, 2 millin hauleilla ladattuna. IC supparilla ampuu vielä 60 metriin sellaista kuviota että siinä ei ole hanhella enää mitään mahollisuuksia selviytymiseen  ;) tosin melko hintavaa tavaraa, itse ladattuna hintaa tulee n.6/laaki ja ostettuna 10-15€/laaki, että näitä ei kannata käyttää mihinkään tavien räiskimiseen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

1. On helvetin hyviä hauleja, hanhi ja kauris/kettu jahteihin. juurikin painonsa ja kovuutensa takia..2,75mm hauleilla kaikki kauriista hanheen.2. eräs paikallinen una harrastaja neuvoi kerran että "älä ammu mitään syötävää riistaa alle 50m matkoille" juurikin pienillä hauleilla  saadaan aikaan todella murhaava kuvio jonka teho on suurinpiirtein sama kuin 3,5mm hauleilla 25m matkalle.3. unalta saa ostettua juurikin näille hauleille suunniteltuja supistajia joilla saadaan paras tulos ko materiaalilleJa sitten unan ongelmat Hinta Hinta ja Hinta, nyt on saatavissa jopa valmiita patruunoita joiden hinta liikkuu siellä 13-15e/kpl joten vaihtoehdoksi jää vain itse lataaminen jolla kappale hinnaksi saadaan 6-7e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

ajattelin hommata 12/76 una18 jos "vahinko"hanhi sattuisi tulemaan vähän yli pitkältä hollilta.tästä panoksesta on paljon ollut keskustelua,oletteko mitä mieltä mihin matkaan uskaltasisi vielä ampua hanhea? ja kestääkö ampua esim.valmetilla tai vanhemmilla baikaleilla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...