Jump to content
Guest Guest

Riistakamera

Recommended Posts

Guest Guest

Pitäis alkaa katsomaan ensimmäistä riistakameraa. Kamera tulis enimäkseen haaskalla kävijöiden kuvaukseen. Ite olen miettinyt infra punaista, mutta onko näillä kahdella mitään eroa? Mitä itte olen nähny niin mustalla ei sais niin hyviä kuvia, mutta ihmis silmä ei erottais tätä valoa?Seuraavia kameroita oon miettinyLtl Acorn 12MP (musta on vissiin punaisellakin, mutta niitä mitä itte oon löytänyt on ollu 5mp kuvan laatu)Bestok M660G 12MPX(punainen)Safari KG-680V HD 8MP(punainen)Tässä saa kertoa näistä plussia ja miinuksia ja ehotella muitakin kameroita (niistä vähän mielipidettä kertoen (pattereiden kesto, lisävarusteet, kuvien/videon laatu, yms.) ja missä käytössä kamera on). Ja tietenkin punaisen ja mustan salamoiden eroja.Olisi myös mukava nähdä kameroiden ottamia kuvia/videoita päivältä ja yöltä. Kriteerinä on vain että kameralla saisi hyviä selkeitä kuvia ja eikä saisi maksaa kovinkaan paljoa eli mielellään 100 lähellä kuin 200.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Huomasinkin että täällähän olikin jo keskustelua riistakameroista :-[Mutta onko kukaan huomannut että häiritseekö tuo infrapuna salama kettua, siis tuleeko nuoret ja vanhat uudestaa haaskalle vaikka olisikin huomannut kameran ottaneen kuvan ja salaman välähtäneen. Kysyn siksi että ku olen lukenut että vanhat pukit karttais ruokintapaikkaa koska sitä häiritsee se punaisen ledin välähdys eikä kuulema käy toista kertaa.Supikoira ei varmaan välitä, mutta oishan se kiva saada myös ketuista kuvia ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

No niin. Hyvä saaha varmistus, niin eiköhän se tuo bestok lähe tilaukseen. Niin kerkeää sitä testata ennenkuin ens syksynä pääsee tositoimiin. Onko muuten kukaan muu tilannut kyseistä kameraa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Itekki mietin alussa tarviiko lähettävää, mutta koska tulee haaskalle aatelin että samalla käyn vaihtamassa muistikortin, kun vien lisää sapuskaa. Mutta toisaalta on se kiva nähä kuvat sähköpostissa, eikä tarvi mennä elukoita häiritsee vain sen kameran takia, mitä käy vain vaihtamassa kortin kun alkaa olemaan täynnä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...