Jump to content
Guest Guest

Salametsästys - teen lehtijuttua, tarvitsen apuasi!

Recommended Posts

Guest Guest

Moi!Olen aloitteleva toimittaja Etelä-Suomesta. Olen kirjoittanut tähän mennessä pari juttua erinäköisiin pikkulehtiin ja nyt haluaisin kirjoittaa vähän isomman jutun. Mutta tähän tarvitsen apua. Tiedän, että tämä voi olla joillekin arka aihe, mutta kokeilen kuitenkin onneani. Haluaisin nimittäin tehdä jutun suomalaisista salametsästäjistä.Minua kiinnostaa erityisesti suurpetojen salakaadot, mutta myös esimerkiksi petolintujen ja muiden villieläinten luvattomat tappamiset. Minulla on oma mielipiteeni salametsästyksestä, mutta en anna sen vaikuttaa juttuun tai suhtautumiseeni sinuun. Olen kiinnostunut erilaisista mielipiteistä ja haluaisin tietää ihmisten syitä tällaiseen toimintaan. Samalla tämä on sinulle mahdollisuus tulla kuulluksi ja ymmärretyksi. Haluan tuoda sinun tarinasi julkisuuteen.Luonnollisestikaan en aio kertoa kenellekään mitään tietoja yhteydenottajista (lähdesuoja), ellette välttämättä sitä tahdo :) En tässä viestissä halua tuoda omaa henkilöllisyyttäni esille, mutta kerron sen kyllä jos joku haluaa kertoa minulle asioista.Jos haluat tulla kuulluksi ja auttaa nuorta toimittajaa, ota minuun yhteyttä. Yhteydenotot ja lisäkysymykset voi laittaa:juttu [ät] riseup.net040 460 2904 (mieluiten tekstiviestillä, päiväsaikaan saatan vastata myös puheluihin) Tai tietysti täällä yksityisviestilläKiitos :)PS. En tiedä onko tämä foorumi yhtään oikea paikka tälle viestille, kerro ihmeessä minulle jos tiedät paikan johon kannattaa ottaa yhteyttä tähän asiaan liittyen.

Jaa viesti