Jump to content
Guest Guest

Kokemuksia A.Redolfi EOS Sporting haulikosta

Recommended Posts

Guest Guest

Eli onko kenelläkään kokemuksia otsikon haulikosta. Olen yrittänyt etsiä mutta enpä löydä. Hipelöimässä olen käynyt. Nousee mukavasti, paremmin kun Beretat tai Browning. Myyjä kehui hinta laatu suhdetta loistavaksi mutta sehän taitaa olla myyjän tehtävä. Olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

No itsellä ollut tuo kyseinen haulikko kohta noin 3kuukautta ja toimii loistavasti!Ammuttu noin 1500 laakia ja kaikki on toiminut niin kuin pitääkin.Aloitin rata ammunnan (skeet) tänä kesänä kun sain tuon haulikon. Kyllä sitä mietittiin berettoja ym.Mutta kyllä sinä turhasta maksat jos beretan ostat. Tuo on kyllä ihan beretan tasoinen vehje on, tai ainakin minulla on :) Suosittelen lämpimästi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Kiitoksia tiedoista. Olin jo henkisesti varautunut ostamaan Beretalta tai Browningilta jonkun sporting haulikon hintahaarukassa 2000-3000€. Mutta kun näitä on käynyt nostelemassa, niin aina tarttuu kiinni. En tiedä nostanko väärin vai onko vain tottumus kysymys. Saisihan perän tietenkin muokattua sepällä mutta jotenkin tuntuu hölmöltä maksaa paritonnia ja lähteä heti sahailemaan tukkia. Redolfi taas tuli poskelle tökkäämättä mihinkään. Voisiko sitä uskoa että tässä olisi haulikko hyvällä hinta laatu suhteella ilman tunnetun merkin tuomaa extra hintaa. Ase kumminkin ymmärrykseni mukaan tulee ulos samasta ovesta kuin Beretta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

kyllä uskoisin, että saisit siitä aseen hyvällä hinta-laatu suhteella, kun ostat redolfin.Itse en kadu valintaani yhtään, että ostin redolfin enkä berettaa;D Siihen puoleentoistatonniin mahtuu kuitenkin aika paljon panoksia  ;)Ja minunkin käsitykseni mukaan redolfi ja beretta on ainakin samasta laaksosta. Ja redolfi on kait tehnyt beretalle aseita... (ainakin yks myyjä näin kertoi)Kyllä se redolfi tähän mennessä kaikkien tapaamieni myyjien mukaan on yhtä kestävä kuin beretta, no sen näkee sitten parin vuoden radalla käymisen jälkeen ::)Ps. Mistä meinasit ostaa redolfin jos ostat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Niin pitkälle en ole vielä päässyt suunnitelmissa. Nopeasti vilkaistuna tämänkin hinnoissa on muutamien satojen hinta heittelyä liikkeistä riippuen. Porvoon Laatuaseessa kävin kyseistä asetta hipelöimässä. Liikkeen sijainnilla ei sinäänsä ole merkitystä kun työn puolesta liikun aika paljon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...