Jump to content
Guest Guest

Lomareissu Itä-Suomeen

Recommended Posts

Guest Guest

Morjens.Sellasella kysymyksellä täällä, että ajattelin tehdä itään suuntautuvan metsästys-virkistys-vaelluksen tuossa lokakuussa. Ajatushan olisi viettää sellainen 3-5 päivää reissunpäällä metsässä. Sitä pohdin, että saiskos sieltä jostain (valtionmaille kun suuntaan) jostain inkkaria vuokraan? Olisi mukavaa lasketella jokia ja järviä pitkin, kun se itse metsästys on sinällänsä enemmän lisämauste kuin itse tarkoitus. Mimmosia vaellusmaastoja olis tarjolla valtionmailta, osaako kukaan suositella kohdetta? Laavut olisi aina mukavia, vielä mukavempaa olis, jos löytyis autiokämppiä, kun lähtee emäntä mukaan. Vaikka tuo onkin eräopas, niin silti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Itse asun tässä idässä :), joo elikkä maastojahan on moneen eri lähtöön riippuu millaista haet. Ja oppaita on saatavilla ainakin Ruunaalta+ ruunankosket, jos haluaa epätoivoisesti saada jalokalaa. Metsästys alueitahan on paljon korpimetsästä suorämeisiin. Valtionmailta ei kauheasti ole kokemusta, koska oman seuran alueella metsästän. Valtion alueet ovat niin suuret, että jos lintujahtiin tulee saa kävellä, jos haluaa lintua..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...