Jump to content
Guest Guest

ase liikkeet ja palaute niistä

Recommended Posts

Guest Guest

ostin itse pari viikkoa sitten uuden haulikon joka maksoi noin 1800 ekee semmoesta liikkeestä kuin AHTI HUVILA soinissa.yritin tinkasta siihen mukaan puhdistus sarjaa sanottiin että ei ole,enkä saanut sitä. sit kysyin että kai saan kyseisen ase merkin lippiksen,sanottiin että ei ole sitäkään enkä saanut.siinä ois vitosen tai kympin lahjalla saanut hyvän miehen maineen tai liikkeen mutta mua ainakin harmittaa tommonen asia.ois luullut että noin isossa liikkeessä ois puhdistus sarjoja.onko kenellekkään sattunut vastaavaa.minun ei tarvi enää asioida sielä enkä suosittele enää kenellekkään muullekkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

mä nyt tiä noista asehommista Huvilalla, onhan sielä ainakin hyvät valikoimat ja puhistusrensseleitä löytyy verkkokaupasta, luulis olevan hyllyssäkin.Mutta muuten kyllä toiminta ollu todella hyvää, heti on romut laitettu postiin mitä tilannut ja yleensä on vielä halvimmasta päästä.Eli voin kyllä itse suositella kyseistä liikettä, ainakin normaali romujen puitteissa. Patruunoita en ole tilannut vaan valikoima näyttää hyvältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen pääosin ostanut Forssan ase ja retkeilystä ja asetalo Rantaselta... Hintavertailuilla olen huomannut ne itselleni sopivimmiksi (eikä toki vähiten myös siksi että ovat sopivan lähellä). Itselläni noi ostetut on ollet senverran halvempia (usein käytettyjäkin), joten noita ilmaislahjuksia en ole kerjännyt, mutta muihin tarvikkeisiin on aina laskettu sellainen "kanta-asiakas etu" mukaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Piti myös täältä Keski-Suomesta asti poiketa Rantasella Humppilassa, kun uuden aseen sai halvemmalla kuin täällä käytettyjä.Toisinsanoen kaikki mitä sai halvemmalla olisi pitänyt käyttää asesepän luona ja suurin osa kalliimmistakin.Olihan tuo tietysti siellä poistonurkan aseena, siis ollut esittelyaseena ja sitämukaa liikkeen viimeinen kyseisen valmistajan ase.Cheynnelle kysymys: Vieläkö 80-luvun loppupuolella toiminut kaljakuppila Kylmäkosken keskustassa rulettaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...