Jump to content
Perca

Mistä otit nimimerkin tälle foorumille?

Recommended Posts

"Olen lapista, metsässä nuotiolle tulee aina kuukkeleita, siitä väänsin nickin Qkkeli. Käytössä kaikissa paitsi yhdessä keskustelufoorumilla.Valitettavasti tätä nimeä on alettu matkimaan. Nelisen vuotta ollu käytössä ja kahden vuoden käyttämisen jälkeen alkoivat muutkin käyttää tätä nickiä. Mainitsen aina jos samassa keskustelussa joku muu on käyttäny mun nickiä."Noin kirjoitin kalassa.nettiin vuonna 2005. Ja pakko on mainita vielä erikseen, että tuota ennen ei kukaan käyttänyt kyseistä nimimerkkiä ja kaikki Qkkelit mitä silloin löytyi, oli minun tekemiä. Nykyään kun googlettaa qkkeli sanalla, niin pääosa on edelleen minun profiileja, mutta on siellä jo shaissea seassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No tällä nimimerkillä myös muilla keskustelupalstoilla esiinnyn (no tuolla eräällä foorumilla on pitänyt pistää orginal eteen. Ja se "kirjoitusvirhe" on tahallinen).Toihan alunperin on mun yhden Auton varustelu-mallinimi, mutta koska intiaani-kulttuuri on lähellä omaa elämänkatsomustani, niin siksi sopii kaikkialle muuallekin kuin noille Autoihin liittyville foorumeille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...