Jump to content
Perca

Unia....

Recommended Posts

Näin tuossa viime yönä unta niiin päätin sitten tehdä tämmösen aiheen..Eli voit kertoa tänne omia unia mitä olet nähnyt.Minäpä kerron sen viime öisen unen:   Oli ilta yö. Aurinko oli jo laskenut vaaran taakse ja oli(kait) syksy.Oikealla puolella oli pelto, ehkä hehtaarinkokonen. Sen pellon keskellä oli lato ja pieni metsätuppu. Peltoa ympäröi aita ja meillä, minulla ja kaverilla piti kulkea metsänpuolella aijan vierustaa. Kun oltiin kävelty jonkin matkaa iso sarvinen hirvi katsoi meitä ja päästi sieraimistaan tuhahduksen. Hirvi oli pellon puolella ja lähti meitä kohti juoksemaan. Me tietenkin juoksimme karkuun niin paljon kuin jalosta lähti. Hirvi tuli aijasta läpi keviästi ja alkoi jahtaamaan meitä. Me juostiin jonkin aikaa hirvi kannoilla, mutta sitten tuli oveton lato eteen, juoksimme latoon ja piilouduimme tavaroiden taakse. Hirvi nosteli sarvilla tavaroita ja hakkasi seiniä sorkilla. Sitten se uni loppu, tai en enää muita miten loppu siinä meni ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

painajaismaista unta kyllä nähny olen, olin omalla pihalla karhu jahdissa koska siin pihalla karhu on käyny hakemassa kaikki mansikat ja rikkonu mun hiekkalaatikon. huomasin että sieltä tuli karhu jolla oli sarvet päässä.  sit se katto sillee tuimasti ja minä ammuin, heräsin siihen kammottavaan paineeseen ku ammuin ohi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hukka lauma kiertelee taloni ympärillä otan kiväärini ja pistä lippaan täyteen ja aseeseen aukaisen oven huka lähteejuoksemaan minua kohti painan liipaisinta klik lataan uudestaan ja laukaisen taas kuuluu vain klik ja uni loppuu. huh huh

Tuommoinen on ärsyttävä uni. Joskus tuomoisessa ovea ei saa kiini millään ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

oltiin delfinaarioon menossa ja kaaduin siinä pihalla. sit ku päästiin sisään siellä ne pyys apulaisen sinne eteen. minä kaaduin ja polvi aukes, sitte tipuin veteen ja sit ku tulin pintaan nii huomasin että siel ei ollu ketään. ainoastaan roskia lattialla ja katossa luki että kauhunaario. olin nousemassa altaasta ja huomasin että lelu nukke kävelee puukon kanssa päin. aloin juoksemaan karkuun ja sitte se nukke oli edessäni. juoksin päin ja potkaisin nukkea niin että ei olis normi nukke ollu lelu kaupan vitriinin edessä sen jälkeen. puukko tippui maahan ja sit heitin puukolla nukkea ja sit sieltä jostain kuului isot aplodit ja yhtäkkiä kaikki olivat istumassa paikoillaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joskus nähtiin veljen kanssa aivan samaa unta. (joku muu nähnyt?)Oltiin mummilassa ja sitten metsästä tuli akakabuto karhu (hopeanuolesta) ja sen poikaset.Juostiin niin lujaa taloon kun kintuistamme pääsimme ja piilouduin heti mumman vakkari sohvan taakse, veli meni setäni entiseen huoneen sängyn alle.Karhut tulivat ikkunoista sisään ja näin kun yksi karhuista nosti sängyn ilmaan, jossa veljeni oli lymyssä ja löi häntä tassullaan. Veli oli herännyt siihen.Hetken päästä toinen karhu tulee minun luokseni ja on juuri puremassa minua niin herään huutaen!Katson hetki aikaa veljeni päälle ja kysyn että millaista painajaista sä näit?Rupean nauramaan ja kerron että näin aivan samaa unta kuin hän :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...