admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 20. Elokuuta 2009 onko mahdollista metsästää pyytä kaaveilla. ovatko pyyt semmoisia että tulevat "lajitovereidensa" luo. olen aikomassa tehdä pyyn kaaveita puusta ja pilli kaupasta. sitte sallittuun aikaan : ) yrittämään Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
aamuruskonpoika 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 22. Elokuuta 2009 onko mahdollista metsästää pyytä kaaveilla. ovatko pyyt semmoisia että tulevat "lajitovereidensa" luo. olen aikomassa tehdä pyyn kaaveita puusta ja pilli kaupasta. sitte sallittuun aikaan : ) yrittämään Eipä ole koskaan tullut testailtua, mutta uskoisin, jotta siitä ei niin kauheata lisähyötyä saa aikaan, ääneen ne taitavat paremmin reagoida, kuin kuviin, joten pillttelemään vaan. Tiedä sitten miten käy, kun kohdalle sattuu tulemaan joku reviiriään vartioiva uros, niin kuinka se reagoi kun kuvan näkee. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 1. Syyskuuta 2009 ainahan sitä voipi yrittää mutta ei ne mun kaaveet taida näyttää pyyltä enemmänki joltain randomi kanalinnulta. joten enpä aikonu tehä semmosta ku nii persuuksilleen meni Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 19. Heinäkuuta 2010 Kuvilla pyytä en ole kyllä kuulu. Teeren kuvilla ja pillillä on kuulenu että teeriä sais. Jos pyytä haluat pyytää niin parhaiten menee ku istut kannon nokkaan ja puhaltelet pilliin jos niin lähestöllä on niin kyllä ne sieltä vastailevat. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
metsastyskortti 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 21. Heinäkuuta 2010 Kuvilla pyytä en ole kyllä kuulu. Teeren kuvilla ja pillillä on kuulenu että teeriä sais. Jos pyytä haluat pyytää niin parhaiten menee ku istut kannon nokkaan ja puhaltelet pilliin jos niin lähestöllä on niin kyllä ne sieltä vastailevat. Näinhän se asia on. Pyy reagoi ääneen paljon voimakkaammin kuin muut metsäkanalinnut. Teeriä metsästetään kaaveita ja pilliä käyttäen (kokemus), toisinkuin pyytä, mutta voisithan sinä tuota pyyn kuvastusta/pillitystä kokeilla, ja ilmoitella meille tänne, jos koet keinon kannattavaksi! Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites