Jump to content
admin1542824358

Metsästysaiheiset pelit

Recommended Posts

Itseltä löytyy Deer Hunter 2005 ja Bird Hunter 2003. Käyvät ihan ajantappopeleinä, mutta varsinkin Bird Hunter on suhteellisen buginen peli ja nämä bugit vievät suurimman mielenkiinnon koko pelistä. Muuten voisi olla hyväkin peli.

mistä ton bird hunter 2003 saa?
Suomessa tuskin mistään. Ulkomaisista verkkokaupoista voi hyvällä tuurilla löytyä, nopealla googlauksella ei ainakaan omaan silmiini tarttunut mitään. Pelin pystynee lataamaan netistä, mutta siitä ei sitten sen enempää...  ::)

Jaa viesti

Mulla on toi The Hunter ihan hyvä peli, aito ja hyvät crafiikat=Vaatii hyvän koneen. Meet sinne niitten nettisivulle ja siel lataat sen launcherin. Tos vaihees ei vissiin tarvii tehä edes omaa pelaajaprofiiliakaan.Kun olet asentanut sen launcherin tee oma ukkosi ja käynnistä peli aina sen nettisivun kautta.

Jaa viesti

Vieläkö moni foorumilainen jaksaa pelata Deer Hunter 2005?

Kyllähän tuo peli vielä koneella on ja tulee sitä silloin tällöin ajankuluksi pelattua.Silloinhan tuo on aika mukavaa, kun verkkopelissä tapaa suomalaisia ja saa sitten jonkun muun kanssa etsiä sitä peuraa ja jutella mukavia :)

Jaa viesti

Kyllähän tuo peli vielä koneella on ja tulee sitä silloin tällöin ajankuluksi pelattua.
Silloinhan tuo on aika mukavaa, kun verkkopelissä tapaa suomalaisia ja saa sitten jonkun muun kanssa etsiä sitä peuraa ja jutella mukavia :)
Meillähän oli joskus oikein metsästysseurakin. Kyllä aika kulu mukavasti porukan kanssa metästellessä. Vielä kun saisi porukan kasaan edes kerran.

Jaa viesti

Kyllähän tuo peli vielä koneella on ja tulee sitä silloin tällöin ajankuluksi pelattua.
Silloinhan tuo on aika mukavaa, kun verkkopelissä tapaa suomalaisia ja saa sitten jonkun muun kanssa etsiä sitä peuraa ja jutella mukavia :)
Meillähän oli joskus oikein metsästysseurakin. Kyllä aika kulu mukavasti porukan kanssa metästellessä. Vielä kun saisi porukan kasaan edes kerran.
Minä voisin ainakin tulla joku päivä pelailemaan.. :)

Jaa viesti

Guest Guest

Iteltäni löytyy  Deer hunter 2004 ja 2005,  Hunting unlimited 2008, Bird hunter 2003, Trophy hunter 2003,Dangerous hunts 1 ja 2, Dangerous adventure, Cabelas african safari.  Siinäpä ne kaikki tais olla.

Jaa viesti

Guest Guest

Itse olen suuri metsästys pelien suosia itseltäni löytyy Huntin unlimited 3,4 ja 2010, Bird hunter 2003, Deer hunter 2005, Dangerous Adventures ja Big Game Hunter. Olisi mukava jos Deer Huntterissa tapaisi enemmän suomalaisia :D

Jaa viesti

Guest Guest

Itsellä tulee näin äkkiseltään mieleen:
-Deer Hunter(it)
-Bird hunter 2003
-The Hunter (aika uusi, mielettömän hienot grafiikat, ilmainen)
Itse suosittelen The Hunteria, jos vain kone jaksaa pyörittää.

ei se jaksa pyörittää meillä

Jaa viesti

Pro Pilkkiä lukuunottamatta on tullut viime vuosina pelailtua enimmäkseen vain pleikkarilla.Aloin etsimään, että onko PS3:lle tehty mitään metsästyspelejä.Löysin Cabela's Big Game Hunter:n ja Cabela's Dangerous Hunts:n.Olen noista kyllä ennemminkin lukenut ja katsonut videopätkiä, mutta en sitten tiedä kuinka hyviä nuo on.Kellään kokemusta näistä ?

Jaa viesti

Tilasin itselle joululahjaksi tuon Cabela's Big Game Hunter 2012:sta pleikkarille.Dangerous Hunts 2013 oli mielessä myös, mutta päädyin tuohon kun on ilmeisesti vähän realistisempi.En tiedä, pitäisikö tilata vielä se kivääriohjain tuohon... :)

Jaa viesti

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...