Jump to content
jyri

Kyyhkyn metsästys

Recommended Posts

Guest Guest

Eilen vierailu taas paikallisella ampumaradalla, vaihtelevalla menestyksellä kiekkoja rikki  :-. Huomenna vielä pisto radalla kun sain tuon ratapyssyn perän vihdoin kuosiin. Lauantaina todennäköisesti sitten uutta yritystä taas ihan jahdin merkeissä. Ei ole vielä peltoja puitu meidän pelipaikoilla. Saa nähdä jos on muualla jo puitu, näkyykö yhtään tirppaa. No, eipä se nyt aina olekaan niin justiinsa, mutta melko aikaisinhan sitä joutuu heräämään, jolloinka toivoisi että edes jonkinlaista tapahtumaa aamuun mahtuisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

No niin, eilen tuli yhteensä 3 miehen porukalla 10 lintua reppuun ja kaksi meni hukkaan, ei löydetty haavakoita. Itselleni kolme pudotusta, tulihan noita jytkittyä jokuenn hutikin, joutuu siellä radalla ramppaaman jatkossakin. Ei sitä näköjään hetkessä opi, kun ei ole lahjoja. Lintuja näkyi ihan mukavasti, passit oli ruokinnalla ja lintuja sinnekin tuntui hakeutuvan, vaikka puinnitkin jo kovassa vauhdissa lähiseuduilla olivatkin.Taitaa olla minun osalta kyyhkyjahdit tälle kaudelle tässä, seuraavaksi sorsien toivossa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

herätelläänmpä tätä aihetta! eli ei ole enää kovinkaan pitkä aika kun alkaa kyyhkyn mehtuu.itse en tänä vuonnakaan ajatellut syöttää,mutta mitä mieltä olette saisinko tulemaan kyyhkyt tällä arsenaalilla:12kuorikuvaa+muutama koko kuva(puuhun)+3variksen kuvaa. ::) alueella on yksi syöttö paikka josta aloituksessa yleensä ampuvat n.80 kyyhkyä(n.1km paikkaan jonne menen itse).paikka johon ajattelin mennä passittelemaan on n.200x100 ohrapelto.mitä olette mieltä kyyhkypillistä jos semmoisen väsäisi ajankuluksi? 8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Kyllähän kyyhkyt tulevat kuvillekkin kerran liikkuvat sillä suunnalla. Varsinkin jos ohraa on painunut lakoon niin siihen helpompi kuvilla saada ainakin lentämään. Pilli joskus itselläkin oli niin en huomannut vaikutusta. Keloissa istuvat täälläpäin melkein aina ja piekkari otettava nyt alotukseen mukaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Guest

Jaa, no onhan nuita siunaantunut. Itse en päässyt töiltä kyyhkyjä kiusaamaan. Huonosti oli kuulemma lintuja liikkunut, mitä kavereita jututin. Epäilivät kyyhkyjen olevan näillä seutuvilla metsissä mustikoiden syönnissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...