admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 27. Kesäkuuta 2009 Olisko kellään lisätä ideaa että miten minä saisin variksia loukkuuni. Olen väsännyt verkon joka ulkopäin näyttää semmoselta jossa on hirsipuu talon alku, sitte siihen pistin menemään ristiin 2 kaarevaa rautalankaa ja solminu ne yhteen. sitte pistäny päälle verkon. sitte pidikin keppi johon toinen keppi kiinni. ja se toinen keppi menee loukun sisälle ja siihen kala kiinni. varikset ovat hyppineet siinä ympärillä ja hakenu ne kalat sieltä loukun perältä, ei sitä mikä on ansa kepissä kiini. se alkaa käymään hermoille ku ei mitään tuu.. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Jon 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 29. Kesäkuuta 2009 Sun täytyy saada loukkuun menemään yksi varis. Sen jälkeen kun loukussa on yksi varis, menee sinne muutkin. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 1. Heinäkuuta 2009 no minähän metsästän aina sillon kun niitä saa! :) en minä silti mikään salametsästäjä ole ::) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Perca 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 12. Heinäkuuta 2009 Vähän harmillista kesytin variksen jonka nimi on Riku, se teki poikueen ja ne pitäisi ampua naapureitten mielestä. Kun saa taas variksia kytätä varmana Rikun poikaset jotaka ovat kans kesyjä kuolevat hauleihin. ::) ::)Voisi ampua ite ne "rääkijät" pois ;D ;D Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
popeye1 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 17. Syyskuuta 2009 ammut omat "lemmikkis"? kyl miekii nii tekisin :P. mites sait koulutettuu niist kesyjä? annoitko ruokaa joka päivä ja eiks ne lähteny karkuu vai leikkasitko siivet ;D?? Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
metsastyskortti 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 4. Lokakuuta 2009 Vähän harmillista kesytin variksen jonka nimi on Riku, se teki poikueen ja ne pitäisi ampua naapureitten mielestä. Kun saa taas variksia kytätä varmana Rikun poikaset jotaka ovat kans kesyjä kuolevat hauleihin. ::) ::) Voisi ampua ite ne "rääkijät" pois ;D ;D Minun mielestäni jos on saanut oivallisen tilaisuuden kasvattaa ja pitää huolta lemmikistä, niin en ihan heti olisi tappamassa. Kaverin enomiehen kaverilla (pitkä juttu) oli kanssa varis lemmikkinä, mutta lähti sitten muuttoparven mukana eikä ole sen koommin näkynyt. Istui kuulemma aina kyyhky jahdissakin viereisessä puussa tarkkailemassa, eikä piitannut laukauksista mitään, ja jahdin loputtua istui olkapäälle. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites