Jump to content
admin1542824358

Varisloukku

Recommended Posts

Olisko kellään lisätä ideaa että miten minä saisin variksia loukkuuni. Olen väsännyt verkon joka ulkopäin näyttää semmoselta jossa on hirsipuu talon alku, sitte siihen pistin menemään ristiin 2 kaarevaa rautalankaa ja solminu ne yhteen. sitte pistäny päälle verkon. sitte pidikin keppi johon toinen keppi kiinni. ja se toinen keppi menee loukun sisälle ja siihen kala kiinni. varikset ovat hyppineet siinä ympärillä ja hakenu ne kalat sieltä loukun perältä, ei sitä mikä on ansa kepissä kiini. se alkaa käymään hermoille ku ei mitään tuu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän harmillista kesytin variksen jonka nimi on Riku, se teki poikueen ja ne pitäisi ampua naapureitten mielestä. Kun saa taas variksia kytätä varmana Rikun poikaset jotaka ovat kans kesyjä kuolevat hauleihin. ::) ::)Voisi ampua ite ne "rääkijät" pois ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän harmillista kesytin variksen jonka nimi on Riku, se teki poikueen ja ne pitäisi ampua naapureitten mielestä.
Kun saa taas variksia kytätä varmana Rikun poikaset jotaka ovat kans kesyjä kuolevat hauleihin. ::) ::)
Voisi ampua ite ne "rääkijät" pois ;D ;D

Minun mielestäni jos on saanut oivallisen tilaisuuden kasvattaa ja pitää huolta lemmikistä, niin en ihan heti olisi tappamassa. Kaverin enomiehen kaverilla (pitkä juttu) oli kanssa varis lemmikkinä, mutta lähti sitten muuttoparven mukana eikä ole sen koommin näkynyt. Istui kuulemma aina kyyhky jahdissakin viereisessä puussa tarkkailemassa, eikä piitannut laukauksista mitään, ja jahdin loputtua istui olkapäälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...