Jump to content
admin1542824358

Valokuitutähtäin

Recommended Posts

mulla on semmonen jyvän tilalle ruuvattava kuitu sen on niin pieni että siitä ei oo paljoakaan hyötyä hämärässä.isällä on juuri hiviz kuitu (noin 10cm pitkä) se näkyy erinomaisesti hämärässä. vihreä kuitu näkyy vielä  paremmin hämärässä kuin punainen.kiinnitys on magneetilla ja on pysynyt hyvin.suosittelen hiviz kuidun hommaamista rahansa arvoinen  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on Mossbergin piipun päässä tommonen Hvitsin punainen juttu..Kun alkuperäisen tilalle aikoinaan laitoin Valmetin jyvän jonka kierre ei ollut oikea niin olin sen liimalla kiinnittänyt... Kun kerran huomasin että se oli irronnut (asepussiin laittaessa tai kun otin haulikkoa sieltä pois), niin hain sitten tommosen Hvitsin pienimmän mikä löytyi.Enhän tota jyvää juuri muulloin katselekkaan kuin silloin jos jotain paikoillaan olevaa ampuu, ja pimeessä metsästäessä käytänkin tota Savagea johon olen tehnyt ledivalosta yötähtäimen (vain liimattu siima kiinni ja maalattu mustaksi jonka jälkeen siima katkaistu ettei ole liian iso valo...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...