Perca 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 7. Heinäkuuta 2009 Moniko tämän foorumin kirjoittajista vetää säimää?Minä en edes ole maistanut, haju on jo niin paha. Mites te muut? Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
aamuruskonpoika 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 7. Heinäkuuta 2009 En polta, ne rahat jotka röökiin menisi, voi käyttää järkevämminkin, mutta täytyy myöntää, jotta sillointällöin sorrun tilaisuuden tullen pössyttelemään kuubalaisia käsinkäärittyjä sikareita, mutta onneksi tämä ei ole tapa, vaan sellainen sillointällöin juttu, kun oikein nautitaan.. Ne on liian kalliita poltella useasti :) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
admin1542824358 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 7. Heinäkuuta 2009 olen siin iässä että menee kaupungille ja haluaa näyttää kovalta, sit rööki suuhun ja kaljaa kurkkuun. sanonpahan että keskityn opiskeluun enkä kovisteluun joten en hitossa polta ;) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
metsastyskortti 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 6. Lokakuuta 2009 Ikävä kyllä joskus yli kymmenen vuotta sitten tuli aloitettua polttaminen, lopettaminen ei sitten niin helposti ole käynytkään. Pitää tosin myöntää että en ole edes ikinä oikein kunnolla yrittänyt lopettaa.. Pitäähän sitä jotain nautintoja olla, nuotiolla kun istuskelee ja kahvikupin jälkeen tupakan sytyttää ja sen rauhassa polttelee, mikä olisi parempaa.. Totta on toki että rahat ja terveys menee.. mutta jospa sitä jossain vaiheessa koittaisi lopettaa. Sama vika : ) Aloittanut tupakin polton noin . 5 vuotta sitten , kunnolla olen silti polttanut vain 3-4 vuotta. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
valtsu 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 8. Huhtikuuta 2011 Eihän tupakoinnissa järkeä ole. Rahat menee ja ehkä myös terveys.Joskus silti on tullut pummattua sikari metällä ollessa. Sen ymmärrän jos kalalla tai metällä imasee sauhut, kunhan siitä ei tuu jokapaikan tapa. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 8. Huhtikuuta 2011 En polta ja olen ihan onnellinen että en ole koskaan aloittanut. Varsinkin kun yksi kaveri on yrittänyt jo pitkän aikaa lopettaa ja sitä sivusta olen seurannut, aika vaikeaa se näyttää olevan. Eikä sitä enää saa edes polttaa juuri missään niin kuin kultaisessa menneisyydessä sai. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
SneakyS 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 9. Huhtikuuta 2011 ½vuotta ollut ilman piippua ja täytyy myöntää et yllättävän helppoa,kun vaan päätös on harkittu ja motiivi oikea.Minulla oli kannustimena 5v poika joka tuli papan piippu suussa hakemaan tupakalle joten tehtiin diili et ei polteta kumpikaan eikä ole kaduttanut ;D Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Baikal2 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 12. Huhtikuuta 2011 No minähän poltan... Kahdeksan vuotiaasta asti aktiivisesti.Kolme vuotiaana alkanut astma ei ole siitä pahentunut (ennemmin jopa parantunut, sillä ei ole viiteen vuoten tarvinnut astmapiippua vetää yhtään)...Ja se rahan säästö ei varmaan minulla olisi myöskään toteutunut, sillä nuorempana sekin vähä mikä sätkätupakkaan menee olisi mennyt viinaan tai muihin päihdyttäviin.... Tai mopon bensaan. Ja sitten kun noista päihteistä irtauduin, niin on mennyt kaikki rahat kuitenkin talojen maksamiseen, Autoihin ja niiten osiin tai bensaan...Enkä kuitenkaan arkkuun ota rahoja mukaan.Ja on muuten lähipiiristä monta ihmistä (ja pari eläintäkin) kuollut syöpään, mutta näistä kuolleista ei yksikään ole tupakoinut... Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
SneakyS 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 13. Huhtikuuta 2011 8kk ilman tupakkaa mutta vielläkin käsi hakee piippua vaikka meneekin päiväkausia ilman ajatustakaan tupakasta.En olisi uskonut että koskaan sanon tätä mutta toi rööki haisee pahalta ;D Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
metsastyskortti 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 13. Elokuuta 2012 Ikävä kyllä joskus yli kymmenen vuotta sitten tuli aloitettua polttaminen, lopettaminen ei sitten niin helposti ole käynytkään. Pitää tosin myöntää että en ole edes ikinä oikein kunnolla yrittänyt lopettaa.. Pitäähän sitä jotain nautintoja olla, nuotiolla kun istuskelee ja kahvikupin jälkeen tupakan sytyttää ja sen rauhassa polttelee, mikä olisi parempaa.. Totta on toki että rahat ja terveys menee.. mutta jospa sitä jossain vaiheessa koittaisi lopettaa. Sama vika : ) Aloittanut tupakin polton noin . 5 vuotta sitten , kunnolla olen silti polttanut vain 3-4 vuotta. Tässä sitä ollaan, kunto vajonnut alaspäin, kokoajan saa rykiä ja räkiä keuhkojansa pihalle, ahdistaa pienikin kävelyretki, tällä hetkellä lopettaminen alkaa olla siinä mallissa, että max. 5 tupakkia tullut poltettua päivässä, loput korvattu sähkötupakalla. Pikkuhiljaa! ;) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 15. Elokuuta 2012 Kyllä sitä röökiä ja mustaa kahvia ja karjalanpiirakoita menee teeri suolla pakkasaamuina useasti :) Helpompi ois ollu jättää eka välistä, kuin viimenen :S Tullu öhyytettyä +15v Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 27. Syyskuuta 2012 Tottakai, jänisjahdissa ei muuta tekemistä kun istua tupakalle ja oottaa jäniksen tuloa, jos se koira nyt sen saa tuotua:) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
SneakyS 0 Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 27. Syyskuuta 2012 Edelleenkin ilman piippua :-X Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 9. Lokakuuta 2012 Terve!Viime vuonna 25.12. olen viimeisen tupakkani polttanut. Sitä ennen harrastin enempi ja vähempi satunnaista tupakointia liki 10 vuoden ajan.. Tuo lopettaminen lienee yksi järkevimpiä päätöksiä elämässä. Itsestä se on kiinni, kukaan ei ole tuon päätöksen jälkeenkään tupakkaa suuhuni laittanut :)Aika monta metsästys- ja kalastuslupaa olisin niilläkin rahoilla ostanut, mitkä polttelin tuona aikana savuna ilmaan...Jokaisen oma asia toki mitä rahoillaan ja terveydellään haluaa tehdä. Viisasta tupakointi ei kuitenkaan missään mielessä mitattuna ole, vaan onko kaikki muukaan, tuskin...Jussi Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 14. Syyskuuta 2013 en missään nimessä! Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 18. Syyskuuta 2013 Ei tulis mieleenkään, haiseeki niin pahalle. :oja jejee, minä oon 15v. mutta koulussahan ne tupakat ja nuuskat kiertää, eikä se tupakan saaminen ongelma olisi ::) Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 18. Syyskuuta 2013 No kiertää kiertää mutta kun haiseekii niin pahalle kun luokan luo kävelee niin hajuaistihan siinä menee :P ja ne rahat voi käyttää esimerkiksi laadukkaaseen kiikaritähtäimeen tai panoksiin ja voihan sillä ostaa vaikka sorsapillin ;D parin vuoden kuluttua nortti savuaa melko varmasti, kun tulee mopot,tytöt,keppana ja rööki, ai ai sitä nuoruutta kumpa saisin sen takaisin, niin huoletonta aikaa ainoat murheet oli että päivittäisiin bensa ja rööki ostoksiin riitti markkoja.. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 18. Syyskuuta 2013 marko: kukin omalla tyylillään :Dminä käytän rahani enemmin noihin jejeen mainitsemiin asioihin ku tupakkaan yms. :P Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 19. Syyskuuta 2013 Täällähän on fiksuja nuoria miehiä kun ei tupakkaan ole sortunut. Itse menny juurikin tuolla markon sanomalla kaavalla ;D Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Guest Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 9. Maaliskuuta 2014 En polta. :) Vaikka melkein, joka päivä koulussa serkku tarjoaa... ja sit se suuttu, kun en ota :D Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Albertkat Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 30. Kesäkuuta indian hidden cam sex absolutely free and easy to watch on any device, just Nude hot cams modeNaked hot cams woman online sex char 4e7e3a7 Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest Tommycidly Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 30. Kesäkuuta to your liking, and quickly move to the section with ebony live sex cam on this topic. All categories are packed enough to make Naked hot webcams gNaked hot cams wom 22_ca8b Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest GrantFut Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 1. Heinäkuuta https://spreadpussy.pro videos absolutely free and easy to watch on any device, just Nude hot cams modeNaked hot cams gir 84ea1a4 Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites
Guest JacobGak Raportoi ylläpidolle Kirjoitettu 2. Syyskuuta Промокод на Фонбет промокод от Использование промокода на Фонбет дает возможность получить разнообразные бонусы и привилегии при регистрации и игре. Промокоды могут предоставлять бесплатные ставки, увеличение суммы депозита, кэшбэк и другие виды вознаграждений. Чтобы активировать промокод, необходимо ввести его в специальное поле при регистрации или депозите. Например, промокод 'GIFT200' предлагает новым игрокам бесплатные ставки или другие бонусы. Правильное использование промокодов помогает пользователям увеличить свои шансы на выигрыш и делает процесс игры более захватывающим. Lainaa Jaa viesti Link to post Share on other sites